رشد بیش از 5 درصدی رضایت مشترکین از خدمات شرکت گاز
اقتصادي
بزرگنمايي:
ندای لرستان - مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: 86 درصد مشترکین از عملکرد شرکت گاز استان ابراز رضایت کردند.
مهندس غلامرضا لطفعلیان با اعلام این خبر بیان کرد: طرح نظرسنجی از ذینفعان از سال 91 تاکنون بصورت متوالی در چهار حوزه مشترکین، کارکنان، نمایندگان جامعه و پیمانکاران انجام و مورد پایش قرار میگیرد که رشد 5 درصدی نتایج امسال نسبت به سال گذشته را شاهد هستیم.
وی افزود: با توجه به پیادهسازی استاندارد ایزو 10004 و تعالی سازمانی، طرح نظرسنجی از مشترکین بر اساس مولفههای شهرت و تصویر، محصول و خدمات، فروش و ارتباط با مشتری، پشتیبانی از مشتریان و وفاداری به صورت نمونهگیری تصادفی و متناسب با تعداد جمعیت هر منطقه از تمام شهرستانهای استان بر اساس متدهای علمی آماری انجام میگیرد.
لطفعلیان با بیان اینکه هدف از اجرای نظرسنجی بهبود کیفیت خدمات به مشترکین میباشد، گفت: شرکت گاز لرستان یک سازمان خدماترسان است که ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده و افزایش رضایت مشترکین از اهداف استراتژیک آن میباشد.
وی افزود: استقرار استانداردهای ایزو 10002 و ایزو 10004، سامانه الکترونیکی ارتباط با مشترکین جهت دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات ذینفعان، راهاندازی صدور قبوض از طریق شماره پیامک ٣٠٠٠١٩٤٠٦، صدور قبض در محل و راهاندازی سامانه امداد مکانیزه از جمله اقدامات شرکت گاز لرستان در جهت ارتقاء رضایت مردم استان است.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد: هم اکنون رضایت مشترکین از خدمات این شرکت در سطح مطلوبی قرار دارد لیکن پرسنل شرکت گاز استان با تلاش شبانهروزی خود در صدد افزایش رضایت مشتریان میباشند.
لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/103156/