ندای لرستان

آخرين مطالب

آیت‌الله میرعمادی مطرح کرد:

مقاومت اسلامی در یمن قدرت برتر را گرفت/ناکارآمدی سیاست‌های آمریکا سياسي

  بزرگنمايي:

ندای لرستان - خرم‌آباد- امام‌جمعه خرم‌آباد با تاکید بر اینکه عملیات «نصر من الله» موازنه قدرت و جنگ را در یمن عوض کرد، گفت: سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ملت ایران ناکارآمد بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد ضمن سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی را به همه نیروهای خدوم، مخلص و شجاع نیروی انتظامی تبریک می گوییم، تشکر می کنیم از تلاش و زحمات گسترده این عزیزان که مسئولیت بسیار سنگینی را برعهده دارند.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت تاکنون 13 هزار شهید و 22 هزار جانباز تقدیم کرده است، تصریح کرد: این عزیزان نه فقط در دوران دفاع مقدس بلکه در عرصه های گوناگون هم حضور دارند و هم شهید تقدیم می کنند که یاد و خاطره همه شهدا را گرامی می داریم.
گستردگی کار نیروی انتظامی
خطیب جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی برای برقراری امنیت که نیاز اولیه مردم و فلسفه حکومت در اسلام است، بر 3 سه اصل اساسی کار خود را دنبال می کند، افزود: اصل اول آگاهی بخشی است و دوم پیشگیری، بسیاری از اقدامات نیروی انتظامی جنبه پیشگیری دارد. اجازه نمی دهند جرمی اتفاق بیفتد.
آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه بخشی از کار نیروی انتظامی جنبه پیگیری و اقدام است، باید نیروی انتظامی اقدام کند و با متخلفین برخورد کند، گفت: آنچه درباره نیروی انتظامی بسیار مهم است و باید مردم بدانند، گستردگی کار نیروی انتظامی است. از پلیس 110 گرفته تا پلیس راهنمایی و رانندگی، آگاهی، یگان های حفاظت، مبارزه با مواد مخدر و قاچاق، اطلاعات و امنیت و ... نشان می دهد پلیس یک مسئولیت بسیار گسترده دارد.
نیروی انتظامی با اعتماد عمومی مردم، با پشتوانه مردم، برای مردم خدمت می کند
وی با بیان اینکه در یک کلام، نیروی انتظامی نهادی است که با پشتوانه مردمی به مردم خدمت می کند، نیروی انتظامی با اعتماد عمومی مردم، با پشتوانه مردم، برای مردم خدمت می کند لذا یک اعتماد محکمی بین نیروی انتظامی و مردم وجود دارد و مردم از زحمات مخلصانه و شبانه روزی مجموعه شریف نیروی انتظامی تشکر و قدردانی دارند، تصریح کرد: عزیزان نیروی انتظامی در ماه محرم زحمات زیادی برای تامین نظم و امنیت کشیدند که تشکر داریم.
عملیات «نصر من الله» موازنه قدرت و جنگ را در یمن عوض کرد
نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شاهد عملیات گسترده انصارالله یمن تحت عنوان عملیات «نصر من الله» علیه ائتلاف سعودی در یمن بودیم، اخبارش را شنیدید که چه تعداد اسیر گرفتند و چه تعداد تجهیزات گرفتند، اظهار داشت: آنچه مهم است این است که این عملیات که از سوی انصارالله یمن صورت گرفت، آن هم با فاصله کوتاه از حمله پهپاد موشکی به پالایشگاه نفتی آرامکو، یک عملیات بزرگ انجام شد.
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه این عملیات توانسته است موازنه قدرت و جنگ را در یمن عوض کند، تصریح کرد: امروز مقاومت اسلامی در یمن قدرت برتر را دارد، هشدار می دهد و ائتلاف سعودی را به شکست واداشته است. این یک پیام بسیار بزرگی برای مقاومت اسلامی جهان دارد.
با نیروی ایمان در اوج تحریم و بمباران می توان ایستاد و مقابله کرد
وی یادآور شد: این عملیات نکته و پیامش این است که به دنیا ثابت می کند که با نیروی ایمان در اوج تحریم و بمباران می توان ایستاد و مقابله کرد و دشمن تا دندان مسلح را شکست داد.
امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در هفته گذشته سفر رئیس جمهور را به نیویورک و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل را داشتیم، اظهار داشت: درباره این سفر مطالبی گفته شده است، نگاه منصفانه و واقع بینانه این است که متن سخنرانی رئیس جمهور به جز چند کلمه و حضور در محافل بین المللی و ملاقات با روسای جمهور و سران کشورها و مصاحبه هایی که با رسانه های متعدد داشتند از نقاط قوت این سفر بوده است.
نقاط قوت سفر رئیس جمهور به نیویورک
آیت الله میرعمادی افزود: این سفر فرصتی شد تا دیدگاه جمهوری اسلامی ایران بازگو شود و سخنرانی قابل قبول رئیس جمهور و اینکه محکم مذاکره با آمریکا را نقد کرده است از نکات مثبت سفر بود.
اتفاقات ناخوشایندی در سفر رئیس جمهور رخ داد که مورد پسند ملت ایران نبود
وی با بیان اینکه همچنین در این سفر اتفاقات ناخوشایندی رخ داده است، تصریح کرد: تعلل در صدور ویزا برای رئیس جمهور و همراهان ایشان یکی از این موارد بود که مورد پسند ملت ایران نبود، یا محروم ساختن هیئت ایرانی که تنها در یک منطقه خاص می توانستند باشند، این رفتار مناسب نبود، در حضور رئیس جمهور سه کشور اروپایی علیه ایران بیانیه صادر کنند و بعد هم بیایند با رئیس جمهور ملاقات کنند، این هم مناسب نبود. اینکه اجازه ندهند رئیس جمهور و وزیر امور خارجه از یک بیمار ما عیادت کند اتفاق ناخوشایندی بود. فضاسازی مسمومی که علیه ایران انجام دادند.
خطیب جمعه خرم آباد یادآور شد: دستگاه دیپلماسی ما باید تدبیری بیندیشد که دیگر برای نمایندگان ملت ایران چنین برخوردی نشود. به خود جرات ندهند که چنین اقدام ناخوشایندی انجام دهند و از آن بهره برداری هم کنند؛ در آینده اگر سفرهایی هست حتما با تدابیر قبلی شرایط عزتمندانه و متناسب با شان نمایندگان ملت ایران اتفاق بیفتد.
سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ملت ایران ناکارآمد بوده
آیت الله میرعمادی همچنین به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه اشاره کرد و گفت: سخنان رهبر فرزانه انقلاب بسیار گسترده و عمیق و آینده نگرانه بود. رهبری در این سخنرانی علاوه بر بیان افتخارات سپاه و عملکرد سپاه، توصیه هایی داشتند.
وی با بیان اینکه دو مطلب خیلی مهم بوده است، نخست اینکه رهبری اعلام کردند که سیاست فشار حداکثری آمریکا شکست خورده است، تصریح کرد: مفهوم این سخن این است که ملت ایران در مقابل نظام سلطه تسلیم نشد، سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ملت ایران ناکارآمد بوده و نتوانسته تاثیرگذار باشد. دولت و رئیس جمهور آمریکا در مقابل ملت ایران شکست خورده و احساس ذلت و خواری می کند.
نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: رئیس جمهور آمریکا این شکست را پذیرفته و درخواست مذاکره می کند، این خیلی مسئله مهمی است و خیلی برای دنیا پیام دارد.
سازمان انرژی اتمی باقوت برنامه فعالیت های صلح آمیز هسته ای را آغاز کند
آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه نکته دوم این است که رهبری فرمودند در مسئله تعهدات هسته ای، کاهش تعهدات باید ادامه یابد، گفت: مفهومش این است که ما دوباره باید فعالیت های صلح آمیز هسته ای را ادامه دهیم. سازمان انرژی اتمی باقوت برنامه فعالیت های صلح آمیز هسته ای را آغاز کند و نگذارد ملت ایران عقب بماند و قدرتش تضعیف شود، نگذارد عزت ملت ایران خدشه دار شود.
وی بیان داشت: اگر ما به سمت پیشرفت و رشد برویم قطعا با دست پر در همه مجامع حاضر خواهیم شد و انقلاب ثمره خود را نشان خواهد داد و ملت ایران سربلند و پیروز خواهد شد.

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/108401/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

روایت «فارن پالیسی» از تله‌ای که اسرائیل در آن گرفتار شده است

اعمال مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟

فیلم| تصاویری از مسیر ریلی راه آهن لرستان

استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند

بهره‌برداری از گلخانه 3 هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف 6 ماه آینده

آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت فارابی کیش در گرامیداشت هفته سلامت

افتتاح پایگاه سلامت خانواده با محوریت مادر وکودک درمجتمع مسکونی مهستان کیش

روشنگری از دلایل اجرای طرح نور؛ به زودی

داستان ابوشجاع

عامل تحریم

واردات گوشت گرم از آفریقا به کشور

جزئیات از سامانه جدید «خودنویس»

بالا و پایین سرخابی‌ها در بورس

توضیحات رئیس سازمان توسعه تجارت درباره نمایشگاه اکسپو

پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان

سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی

اشتغال‌زایی 350 میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان

آمادگی 35 مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان

لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان

ده نمکی در دو اپیزود

در باکو جایی برای شیعیان نیست

چرا رئیسی به پاکستان سفر کرد؟

صادرات طلای سرخ به 400 تن می‌رسد

صنعت خودرو، قربانی زیاده‌خواهی مسئولان و دلالان

پاسخ معاون وزیر کار در مورد دستمزد کارگران؛ افزایش 119 درصدی حقوق در 3 سال

برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری

روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول 5 کیلومتر آماده بهره برداری است

اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی

معارفه استاندار جدید لرستان | استاندار جدید کیست؟

لرستان صدر جدول؛ تعداد مجوزهای تبدیل شده از 427 هزار گذشت

خانواده شهدا پرچمداران اصلی ایثار و شهادت هستند/ نسل امروز نیازمند آشنایی با شهدا

درخواست خصمانه آرژانتین از پاکستان و سریلانکا علیه ایران

التهاب سیاسی در دانشگاه‌های آمریکا

افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان

بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه؛ نرخ مالیات املاک، خودرو، طلا و ارز چقدر است؟

پاسخ معاون وزیر کار در مورد دستمزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده، 119 درصد افزایش یافت

56 هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت

پایانی بر شروع دوباره طبابت دندانپزشک قلابی در بروجرد

مبادلات طلا ساماندهی می‌شود

وصول 110 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته

اتمام بررسی جداول لایحه بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق

ابراز تاسف معاون وزیر صمت از کاهش عرضه محصولات پتروشیمی

هشدار وزارت کار: اخبار رسمی کالابرگ‌ را تنها از مراجع رسمی دنبال کنید

319 هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت جانباز گرانقدر «سلمان کلیوند عباسی»

نشست هم‌اندیشی تشکل‌های ایثارگری با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد

قاچاقچی پارچه و فندک در لرستان جریمه شد

افزایش 17 برابری خرید شمش طلا در حراج مرکز مبادله

هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی به مزایده گذاشته شد

خبر خوب برای کارگران؛ اخراج سخت شد