ندای لرستان

آخرين مطالب

امام‌جمعه خرم‌آباد مطرح کرد:

قدرت‌نمایی مقابل دشمن در اربعین/ نفوذی‌های مرتبط با زم دستگیرشوند سياسي

  بزرگنمايي:

ندای لرستان - خرم‌آباد-امام‌جمعه خرم‌آباد با تاکید بر اینکه پیاده‌روی اربعین قدرت‌نمایی پیروان اهل بیت(ع) مقابل استکبار است، گفت: دستگیری «روح الله زم» بار دیگر اقتدار اطلاعاتی سپاه را به دشمنان نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر در سخنانی با سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار داشت: تقوا راه نجات انسان است.
وی با اشاره به اربعین حسینی(ع)، عنوان کرد: روز اربعین، روز دیدار و ملاقات است، روز مظلومیت و عدالت خواهی است، اربعین روز برافراشته شدن پرچم توحید و روز خون خواهی امام حسین(ع) است.
اربعین تجلی همبستگی اجتماعی و همگرایی انسانی بر مبنای آموزه‌های عاشورایی است
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر اینکه خوشبختانه در سال های اخیر با رهنمود مقام معظم رهبری، راهپیمایی عظیم اربعین شکل گرفت و این راهپیمایی در جهان بشریت بی نظیر و بی مانند است، گفت: ما چنین اجتماعی در دنیا سراغ نداریم، بیش از 20 میلیون نفر تا کنون در کربلا و اربعین امام حسین(ع) حاضر شده اند، یقینا اجتماع عظیم عاشقان و دلدادگان امام حسین(ع) در عصر حاضر باشکوه ترین پدیده در سطح جهان است.
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه بزرگترین اجتماعی که داریم در ایام حج است و تا کنون به طور مثال سه میلیون نفر در آن حاضر شده اند، اما در اربعین امسال فقط از ایران اسلامی چهار میلیون نفر حضور داشته اند، افزود: پیاده روی اربعین علاوه بر اینکه عاشورا و امام حسین(ع) را به بشریت معرفی می کند، دستاوردهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی و تربیتی فروانی دارد که باید پیرامون این پدیده عظیم تجزیه و تحلیل انجام داد.
وی، تاکید کرد: پیاده روی اربعین تجلی همبستگی اجتماعی و همگرایی انسانی بر مبنای آموزه های عاشورایی است، این پیاده روی قدرت نمایی پیروان مکتب اهل بیت در مقابل دشمنان و استکبار جهانی است، اربعین، گامی مهم و اساسی در جهت زمینه های تمدن نوین اسلامی است، اربعین پیمان آمادگی برای ظهور امام زمان(عج) است و خوشا به حال کسانی که در این حرکت عظیم پیاده روی شرکت کردند.
امسال اربعین حسینی با شکوه‌تر و با عظمت‌تر از سال‌های گذشته برقرار شده است
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر اینکه پیاده روی اربعین ثابت کرد هیچ تهدیدی مانع حضور عاشقانه و دلدادگان حسینی در کربلای معلی نیست، افزود: یک روزی داعش آمده بود و به خیال خام خود با تهدید می خواست که پیاده روی اربعین را تحت شعاع قرار دهد، اما اربعین حسینی(ع) داعش و داعشیان را نابود کرد، امسال نیز قبل از شروع پیاده روی اربعین حوادثی در عراق اتفاق افتاد، بلندگوهای استکبار جهانی و شبکه های استعماری سعی کردند با دامن زدن به وقایع اخیر در عراق، اربعین حسینی(ع) را تحت شعاع قرار دهند، اما اراده الهی بر این بوده که اربعین حسینی همچون خورشید بدرخشد.
آیت الله میرعمادی، ادامه داد: امسال نیز جنگ روانی دشمن و تلاش رسانه های ارتجاعی و استکباری نتوانست اجتماع عظیم اربعین حسینی را کمرنگ کند.
وی با بیان اینکه امسال اربعین حسینی با شکوه تر، زودتر و با عظمت تر از سال های گذشته برقرار شده است، افزود: امروز در اربعین حسینی شاهد فریاد «لبیک یاحسین» در سراسر جهان اسلام هستیم.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، بیان داشت: این فریاد نه تنها در کربلا، در جهان اسلام، ایران اسلامی، لبنان، سوریه، عراق، یمن، بحرین و ... بلند است و ما خدا را بر این نعمت شاکریم و امیدواریم همانظور که مقام معظم رهبری فرمودند باید اربعین بشکوه تر، بیشتر و با قوت بیشتر ادامه پیدا کند.
اقتدار اطلاعاتی جوانان مومن و انقلابی سپاه در دستگیری روح الله زم
آیت الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقتدار اطلاعاتی جوانان مومن و انقلابی سپاه در دستگیری روح الله زم، سرشبکه کانال آمد نیوز، بیان داشت: این اقدام و این عملیات بار دیگر غرور ملی را برانگیخته است، مردم ایران را شاد کرده است، سایت و کانال ضد انقلاب و معاند آمد نیوز در سال 96 با اخبار جعلی در ایران فتنه راه اندازی کرد و به کشور عزیز ما خسارت وارد کرد، خوشبختانه امروز شاهدیم که با یک عملیات پیچیده، فنی، دقیق و هوشمند این عنصر پلید و کثیف به دام نیروهای اطلاعات سپاه افتاده است.
وی با اشاره به اهمیت این دستگیری، تصریح کرد: اهمیت این عملیات به شکست سرویس های اطلاعاتی سه کشور فرانسه، آمریکا و رژیم صهیونیستی است، روح الله زم از سوی سرویس اطلاعاتی فرانسه محافظت می شد، چند لایه حفاظتی داشت، از سوی دیگر سرویس های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز از او حمایت می کردند، اما جوانان مومن و پاسداران با ایمان با شجاعت توانستند این سرویس های اطلاعاتی را کنار بزنند و این عنصر پلید را دستگیر کنند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، بیان داشت: ما صمیمانه و از عمق وجود از این جوانان مومن و انقلابی سپاه، حفاظت اطلاعات سپاه، سازمان اطلاعات سپاه که با شجاعت، خطر پذیری، درایت و هوشمندی این عملیات را به ثمر رساندند تقدیر و تشکر می کنیم.
آیت الله میرعمادی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه در این چند سال یک عده از عناصر نفوذی در داخل کشور با روح الله زم و آمد نیوز همکاری کردند، گفت: ما از دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی می خواهیم شبکه های داخلی، عناصر داخلی، افراد نفوذی داخلی که با این شبکه معاند ضد انقلاب همکاری می کردند، اخبار و اطلاعات در اختیار آن قرار می دادند و این عناصر نفوذی را شناسایی و دستگیر کنند و به اشد مجازات برسانند.
شکست سیاست‌های آمریکا در مقابل انقلاب اسلامی ایران
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه این روزها شاهد هستیم که عده ای برای میانجی گری ایران و عربستان، ایران و آمریکا در کشور ما تردد دارند، گفت: از نخست وزیر ژاپن گرفته تا فرستاده کویت، عمان، نخست وزیر عراق و نخست وزیر پاکستان آمده اند تا میانجی گری کنند و دیداری هم با مقام معظم رهبری داشته است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، ادامه داد: جالب است که بدانید نخست وزیر ژاپن می گوید که رئیس جمهور آمریکا از من خواسته که به ایران بیایم و میانجی گری کنم، نخست وزیر پاکستان می گوید که رئیس جمهور آمریکا از من خواسته که بی آیم و میانجی گری کنم، نخست وزیر عراق و ... نیز اینگونه می گویند.
آیت الله میرعمادی، گفت: این امر نشانه عجز و شکست سیاست های آمریکا در مقابل انقلاب اسلامی ایران است، موضع صریح و قاطع مقام معظم رهبری برای همه روشن است، ایشان چند جمله در رابطه با این میانجی گری ها بیان کردند، اول فرموند عربستان هیچ اراده ای برای مذاکره ندارد زیرا تحت اشراف آمریکا است، استقلالی ندارد و فرمودند که راه مذاکره ایران با عربستان در موضوع یمن است، اول باید عربستان از تجاوز گری یمن دست بردارد و بعد از آن ما راه حل چهار ماده ای ارائه می دهیم.
آمریکا باید بداند با تهدید و تحریم نمی شود به جایی رسید
وی، بیان داشت: آمریکا باید بداند با تهدید و تحریم نمی شود به جایی رسید، هر کس بخواهد ایران را تهدید کند قطعا پشیمان می شود و مقام معظم رهبری فرمودند که ایران هرگز در برابر آمریکا کوتاه نخواهد آمد با زور، تهدید و تحریم ایران هرگز تسلیم نمی شود، نه آمریکا و نه اروپا هیچ کدام قابل اعتماد نیستند، یک بار مذاکره شد، اروپایی ها نه از خود اراده ای دارند و نه می خواهند که کاری را پیش ببرند و لذا مذاکره با آنها معنا ندارد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، گفت: جمله سوم که مقام معظم رهبری روی آن تاکید کردند این است که اکنون که ایران اسلامی و دنیا به قدرت منطقه ای ایران آگاه شده، هم آمریکا و هم کشورهای حوزه خلیج فارس باید بدانند با بیگانگان امنیت در خلیج فارس برقرار نمی شود، امنیت خلیج فارس توسط کشورهای خلیج فارس است و ما هرگز به دنبال تعدی و تجاوز به هیچ کشوری نبوده ایم و از این رو اگر می خواهد امنیت در منطقه حاکم شود باید آمریکا از منطقه خارج شود.

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/109132/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مدیرمسئول همشهری نوشت: بغض وحدت ساز

فاطمه هاشمی: با گفتن دل‌مان می‌سوزد، کار پیش نمی‌رود

گریه برای وحدت!

ذره‌بین روی بودجه فرهنگی

استراتژی جدید برادر محسن؟

اختیارات بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز تمدید شد

ثبت نام کن 30 هزار تومان بگیر

برگزاری جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی دامغان

بغض رئیس ترکید

ریاست یا رقابت در 1404؟

امنیت درون‌زا و توسعه ایران

بحران‌طلبی یک جریان سیاسی در زنگ حساب

درخواست ابطال افزایش 35 درصدی حقوق کارگران به دیوان عدالت اداری

خودروسازان چینی ارز دولتی را بلعیده‌اند!

دستگیری شکارچی بی رحم حیات وحش در تنگ هفت خرم‌آباد

آخرین وضعیت سدهای کشور

گزارشی از وضعیت بازار اجاره بهای مسکن؛ اجاره بها، رهای رها !

هفت پله قرمز بورس؛ پیش‌بینی کارشناسان از بازار کم‌رونق در سال جاری

حضور نشر شاهد با حدود 20 اثر تازه در نمایشگاه کتاب تهران

شهرستان‌های استان تهران 57شهید امدادگر تقدیم انقلاب کرده است

تجلیل از خانواده معلم شهید غریب در اسارت «صفدر محمدی» در کرمانشاه

مدیرکل بنیاد مازندران از ثبت بیش از پنج هزار تاریخ شفاهی والدین شهدا خبرداد

دیدار مدیریت شعب بانک سپه آذربایجان شرقی با سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان

تورم 12 استان به زیر 30 درصد رسید

مرثیه‌ای برای رنج شالیکاران گیلانی؛ برنجی که فروش نمی‌رود‌

ادعای نماینده مجلس: درآمد 6 هزار میلیارد تومانی مافیای پسماند در تهران

رشد 30 درصدی درآمدهای مالیاتی در فروردین 1403

تسهیلات جدید مالیاتی برای طلافروشان

کاهش 15 میلیون تومانی قیمت زعفران

گوگوش از فیلم 4 ازدواجش رونمایی کرد/ پنجمین ازدواج با جوانترین داماد/ ویدئو

تیراندازی در مراسم عروسی در بروجرد یک کشته برجا گذاشت

مرتفع شدن مشکل منابع مالی پروژه راه آهن دورود به خرم آباد

رویداد صدرا پیوند بین دانشجو، صنایع و ایجاد اشتغال است

110هزار مدرسۀ آسیب‌دیده در کشور سال 1403 نوسازی می‌شود

شناسایی سرمایه‌گذار اولیه‌ برای کارخانه فولاد ازنا

نتایج امیدوارکننده آزمایش پمپ کوچک برای کودکان در انتظار پیوند قلب

تشکل‌ها بازوی توانایی برای بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند

عیادت جمعی از اعضای تشکل‌های شاهد و ایثارگر از ایثارگران بستری در بیمارستان ساسان

احراز 50 پروند رزمندگان فاقد مدارک بالینی در استان البرز

جلسه وبیناری برنامه عملیاتی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

پیش بینی بارش ها و دمای هوا تا آخر خرداد

تداوم قرمزپوشی بورس با کاهش بیش از 12 هزار واحدی شاخص کل

معاون رئیس جمهور: پلتفرم‌های ایرانی مجاز به انتشار دیتای کاربران بدون حکم قضایی نیستند

فروش 319 کیلو شمش طلا در مرکز مبادله

توضیح وزیر ارتباطات درباره منشا اختلالات گسترده GPS در روزهای اخیر

شناسایی فرار مالیاتی 300 میلیارد تومانی در حوزه ساخت و ساز

وزیر نفت: اجرای 130 میلیارد دلار پروژه را در دستور کار داریم

برگزاری جشنواره «دستپخت دخترانه» در لرستان

560 قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

سراب سفره کوه سلسله