ندای لرستان

آخرين مطالب

محمدی گلپایگانی مطرح کرد:

فتنه های دنیا زیر سر آمریکا است/ نقش بی بدیل رهبر در خاموشی آشوب سياسي

  بزرگنمايي:

ندای لرستان - رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه هرچه فتنه در دنیا هست بدون اغراق زیر سر آمریکا است، گفت: نقش رهبری در خاموش کردن این فتنه و آشوب اخیر بی‌بدیل بود.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی امروز پنجشنبه در شورای اداری لرستان با اشاره به اینکه یکی از برنامه های ثابت مقام معظم رهبری توسل به امام زمان است، اظهار داشت: از دست ستمکاران، جهان خواران، استعمارگران ببینید چه می شود، ببینید در عراق چه خبر است، چطور می شود یک عده رجاله آن جا جمع شوند و به مرقد شهید مظلوم آقای حکیم جسارت کنند و به آتش بکشند که البته آنچنان موفق هم نشدند.
وی با بیان اینکه در خبرها خوانده اید که این ها به اولین نماینده خاص حضرت مهدی جسارت کردند در بغداد و اطراف مرقد ایشان را به آتش کشیدند، این جنایتکاران را چه کسانی بر سر ملت ها مسلط می کنند جز آمریکا تصریح کرد: به وجود آمدن داعش کار این ها است، هرچه فتنه هست در دنیا بدون اغراق، زیر سر آمریکا و انگلیس و اسرائیل است. با ما چرا دشمن هستند؟ جرم ما این است می گوییم خدا پرست هستیم.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: بعید ندانید اگر روزی کشور عراق به دست این ها بیفتد مراقد اهل بیت را با خاک یکسان می کنند، این ها جنایتکارانی هستند که اولین اصل زندگی آن ها دشمنی با اهل بیت است.
حجت الاسلام محمدی گلپایگانی با تاکید بر اینکه من تشکر می کنم از نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی کشور که در این کشور اجازه نفس کشیدن به این ها ندادند، افزود: این بیداری و هوشیاری و این امنیت در این قضیه اخیر و آشوبی که برپا شد، بعدش تا یک هفته هر روز در شهرهای ما و استان ها جمعیت صد هزار نفری و میلیونی تظاهرات کردند به نفع نظام، برای این نظام اظهار وفاداری و جان فشانی کردند. این خیلی ارزش دارد.
وی با اشاره به اینکه نقش رهبری در خاموش کردن این فتنه و آشوب بی بدیل بود، اگر فرمایشات ایشان در درس خارج فقه نبود، امروز کشور ما دچار آشوبی می شد که معلوم نبود انتهای آن چه می شد، گفت: برخی افراد ساده لوح فکر می کردند درست می گویند و برخی هم پشتیبانی می کردند، اگر رهبری جلوگیری نمی کردند راه به ترکستان می رفت.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه از برکات این نظام مقدس برخورداریم و استان لرستان چون ستاره ای درخشان بر تارک این کشور می درخشد، اگر امروز رهبر انقلاب لب تر کند و از شما مردم لرستان یاری بطلبد اقدام می کنید، تصریح کرد: لرستان بهره مند از جوانان شجاع و قدرتمند است که بارها امتحان پس داده اند و در دوران دفاع مقدس بیش از 6 هزار شهید تقدیم کردند.
با اشاره به چهره های برجسته این استان اظهار داشت: آیت الله بروجردی در توسل به اهل بیت ممتاز بودند، خود ایشان می فرمایند در بروجرد دسته جات عزاداری امام حسین روز عاشورا به منزل ما می آمدند، رسم است در لرستان که به عنوان اظهار ارادت به اهل بیت تمام سر و صورت خود را گل آلود می کنند، آیت الله بروجردی می فرماید من نشسته بودم در ایوان و گرفتار چشم دردی شده بودم که هرچه معالجه می کردم نتیجه نمی گرفتم، مقداری از گل تن این عزاداران را به چشمم مالیدم و بعد از آن چشم من خوب شد و دیگر به عینک هم نیاز پیدا نکردم.
وی خاطرنشان کرد: آیت الله بروجردی افتخار لرستان است. الان هم چهره های برجسته ای در این استان وجود دارد.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه جلسه ما شورای اداری است و مقامات استان و ائمه جمعه و فرمانداران حضور دارند، شان این جلسه هم معارفه و تودیع است، گرچه معارفه و تودیعی به آن معنا نداریم، تودیعی که در کار نیست، حالا ایشان این منصب را استعفا داده اند و در جای دیگری به کار گرفته می شوند، تصریح کرد: برای سربازی امام زمان معنا ندارد پایان خدمت، ما تا عمر داریم باید در خدمت امام زمان باشیم، همه ما چه روحانی و چه غیرروحانی.
حجت الاسلام محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه بعد از 12 سال و خدمات ارزشمندی که آیت الله میرعمادی در لرستان انجام دادند، 12 سال کم زمانی نیست، عمده خدمت ایشان مردم داری بود، توفیق ایشان را خواستاریم، گفت: به جای ایشان یکی از فرزندان این مرز و بوم و این خطه از خاک به عنوان نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد منصوب شدند.
وی با بیان مقامات علمی حجت الاسلام شاهرخی روشن است، خانواده اصیل و شناخته شده ایشان مشخص است، تصریح کرد: مردم لرستان هم به سادات بسیار علاقمند هستند از باب اینکه به اهل بیت علاقه مند هستند. این بزرگوار هم فرزند پیغمبر است، خدمتگذار است، سوابق درخشانی دارد و برخوردار از فضل و دانش است و همه شرایط لازم را برای تصدی امام جمعه دارا است.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه در مراکز استان انتخاب نمایندگی ولی فقیه به این سادگی نیست، بررسی ها می شود، از چندین ماه قبل افراد مختلفی معرفی می شوند، اینکه کدام یک بهتر و سزاوارتر است انتخاب می شود، خطاب به حجت الاسلام شاهرخی افزود: این استان چشمشان به فرزند خودشان است، ان شاء الله در رفع حوائج سنگ صبور باشید، حرف دل مردم را بشنوید، اگر کاری توانست انجام دهد بدهد و اگر نتوانست با محبت و مهربانی بگوید.
حجت الاسلام محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه در خانه روحانی باید باز باشد تا مردم بیایند حرفشان را بزنند مشکلشان را بگویند، الحمدلله آقای شاهرخی اینچنین است، اظهار داشت: مطمئنم اگر خدا عمری داد دوباره به این استان آمدم اظهار رضایت شما از ایشان را در چهره های شما ببینیم و بشنوم.

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/113226/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد

آغاز فروش اینترنتی دارو از ماه آینده

مهلت تبدیل مجوزهای قدیمی فعالان اقتصادی به مجوزهای جدید اعلام شد

یک دهه حرف‌های تکراری؛ آیا مواضع فرزین با رئسای سابق بانک مرکزی تفاوتی دارد؟!

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در خرم آباد

واکنش فرماندار ازنا به ادعای اخراج 160کارگر یک کارخانه

حل و فصل 35 درصد از دعاوی کارگری و کارفرمایی در لرستان

اختراع جدید دانشمندان؛ ماده عجیبی که با دریافت ضربه، سخت‌تر می‌شود

پیدا شدن پیکر بی جان 2 جوان در این استان

تهران صاحب آرامستان جدید در این دو منطقه می شود

در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

بنیاد شهید تا پایان فروردین 1403 ، حدود 2 هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

دستگاه های صدرنشین و قعر نشین تبدیل مجوزهای کاغذی را بشناسید

مقام مسئول: 6 دهک جامعه توان خرید خانه را ندارند

آیت‌الله جوادی آملی: بانک‌ها جلوی اختلاس‌ها را بگیرند

دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته‌جمعی در خرم‌آباد

سازش 35 درصد دعاوی کارگری و کارفرمایی در لرستان

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

اعلام برنامه های هفته سلامت در نشست رییس مرکزتوسعه سلامت با خبرنگاران

ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد

ماجرای گروگان گیری دختر 16 ساله در تهران

انتقاد شدید روحانی مشهور از گرانی کمرشکن

رفع تصرف 187 میلیارد ریالی؛ نجات طبیعت مهدیشهر از چنگال زمین‌خواران

انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان

روز خوش بورس؛ جهش 78 هزار واحدی شاخص

اسنپ تخفیف ویژه مؤسسات نیکوکاری را تمدید کرد

صدور و تمدید 3259 مجوز سرمایه گذاری در سال 1402 در قشم/ 54 طرح جدید اقتصادی به بهره برداری رسید

قاضی زاده هاشمی: بنگاه های اقتصادی بنیاد شهید واگذار می شود

انتصاب مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان

کشف انبار کالای قاچاق در خرم آباد

مصوبه اقتصادی سفر دولت به لرستان همچنان در ابهام/ازنا«فولادی»نشد!

سقوط مرگبار جرثقیل در بندر امام خمینی

مرگ تلخ و دردناک دو مرد ایرانی داخل چادر مسافرتی

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1 اردیبهشت 1403

زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان 1403 اعلام شد

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

افت محسوس قیمت سکه امامی؛ عقبگرد دلار به کانال 65 هزار تومانی

فعال سیاسی: بدون تغییر در تیم اقتصادی دولت نباید منتظر بهبود اوضاع بود

خط فقر 150 هزار تومانی در سال 84

ثبت همزمان تصویر 4 قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه

اجرای طرح «همیاران طبیعت» در لرستان

اطلاعیه فراجا درباره برخی برخورد‌های اخیر گشت ارشاد

جولان گرانی در کالاهای اساسی؛ حبوبات 30 درصد گران شد

افزایش نرخ سود بین بانکی در هفته پایانی فروردین ماه

قتل یک نفر بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در الشتر

مشاهده چهار قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه + فیلم

تصاویری از گشت و گذار 4 قلاده خرس قهوه‌ای در لرستان + فیلم

قتل مردِ جوان با شلیک افراد ناشناس در لرستان

مشاهده 4 قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه + فیلم