ندای لرستان

آخرين مطالب

آیت‌الله میرعمادی مطرح کرد:

منظومه فکری رهبری برای بشریت راهگشاست/ تاکید بر توجه به جوانان سياسي

  بزرگنمايي:

ندای لرستان - خرم‌آباد- نماینده سابق ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه منظومه فکری رهبر انقلاب برای جهان اسلام و بشریت راهگشاست، گفت:توجه ویژه به نسل جوان یکی از اصول منظومه فکری مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد میرعمادی امروز پنجشنبه در شورای اداری لرستان و آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه خدا را شاکرم که قریب به 12 سال در میان مردم ولایتمدار و مومن و انقلابی و واقعاً با محبت استان لرستان بودم، اظهار داشت: در طول 12 سال آن چه که انجام گرفت بر اساس رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و منظومه فکری این رهبر فرزانه بوده است.
وی با بیان اینکه من در طول این 12 سال منظومه فکری مقام معظم رهبری را نقشه راه خودم قرار دادم و معتقد بودم که این منظومه فکری هم نجات بخش است هم تاثیر گذار است و هم ماندگار، تصریح کرد: منظومه فکری رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی برای کشور برای جهان اسلام و برای بشریت راهگشا است اما این منظومه فکری در خصوص نماز جمعه و امامت جمعه و نمایندگان ولی فقیه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.
نماینده سابق ولی فقیه در لرستان افزود: منظومه فکری مقام معظم رهبری در رابطه با نماز جمعه بر پنج اصل استوار است؛ اول مسئله معنویت بخشی به جامعه؛ معنویت اساس جامعه است؛ اگر در این مدت توفیق حاصل شد 585 نماز جمعه اقامه کردم و مقید به اقامه جماعت سه وعده صبح، ظهر و مغرب و عشا بودم در این راستا بوده است و اگر 750 جلسه تفسیر قرآن برگزار شد در مسیر منظومه فکری مقام معظم رهبری بود.
آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه اصل دوم در منظومه فکری مقام معظم رهبری حفظ وحدت و انسجام عمومی بوده است، ادامه داد: وحدت در منظومه فکری مقام معظم رهبری نقش اساسی دارد؛ بارها ما خودمان شاهد بودیم که مقام معظم رهبری از اختلاف به شدت تنفر داشتند و پرهیز می دادند افراد را که ایجاد اختلاف بکنند؛ مقام معظم رهبری ریشه همه موفقیت ها را وحدت می دانست و همه گرفتاری ها را از اختلاف و تفرقه می دانستند؛ بر همین اساس تلاش ما بر این بوده است که وحدت استان لرستان حفظ بشود.
وی خاطرنشان کرد: در این راستا خودم بر اساس منظومه فکری مقام معظم رهبری معتقد بودم که حمایت از مسئولان نظام جمهوری اسلامی برای خدمت بیشتر یک وظیفه است، استاندار لرستان آقای دکتر خادمی وقتی تشریف آوردند در روز اول من به ایشان عرض کردم آقای دکتر هر گونه حمایتی برای موفقیت شما لازم باشد مطمئن باش دریغ نخواهم کرد و هیچ گاه مانع یا خدای ناخواسته اشکال تراش مسیر کار شما نخواهم بود و بر همین اساس واقعاً یک تعامل بسیار خوبی با همه استانداران محترم به ویژه جناب آقای دکتر خادمی که از نظر تواضع و اخلاق و انصاف و دلسوزی برای من بسیار ارزشمند بود، داشته ام.
نماینده سابق ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه توجه ویژه به نسل جوان یکی از منظومه های فکری مقام معظم رهبری است، ادامه داد: در منظومه فکری مقام معظم رهبری جوان سرشار از انرژی، امید، ابتکار، خلاقیت و پیش برنده است. به همین جهت در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری مسئولیت را به جوانان سپردند.
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه اگر در این راستا از روز اول ما تشکیلاتی به عنوان مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه را به وجود آوردیم برای این جهت بود، چون در منظومه فکری مقام معظم رهبری جوان اصل است، تصریح کرد: جوان بسیار مهم است که الحمدلله این مجمع مشورتی منشاء آثار و برکات بوده و خدا را شاکرم که 4300 نفر در این مجمع ثبت نام کردند.
وی با تاکید بر اینکه تلاش و کوشش برای خدمت به مردم و شب و روز نشناختن به تعبیر مقام معظم رهبری مدیریت جهادی، فقط متعلق به مسئولان اجرایی نیست؛ مدیریت جهادی مربوط به ما روحانیت هم هست، ما هم باید شبانه روز تلاش بکنیم، افزود: مدیریت جهادی گره گشاست، گره گشای مشکلات مردم است و لازمه مسئولیت پذیری مدیریت جهادی است.
نماینده سابق ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در طول این 12 سال واقعاً ناراحتی و مشکلات مردم مشکلات خودم بود و خوشحالی و خشنودی مردم خشنودی من بوده است؛ در طول این مدت در سختی ها و در مشکلات مردم شریک بودم، گفت: افتخار می کنم بهترین دوران زندگیم و جوانی ام را در خدمت مردم ولایت مدار و انقلابی لرستان سپری شد و امروز عرض می کنم خودم را یک لرستانی میدانم.
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه جا دارد که تبریک بگویم به برادر عزیز و بزرگوارم جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای شاهرخی که مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در لرستان را پذیرفتند، تصریح کرد: ایشان از یک خانواده نجیب هستند، من سال اولی که آمدم همراه این عزیزان یک سفر یک ماهه در حج بودم و نجابت و بزرگواری آن ها را دیدم، روز گذشته هم با پدر بزرگوار ایشان که در نماز جمعه هم حاضر می شد ملاقات داشتیم و دیروز هم وقتی ما را دید بغل کرد و بوسید گریه کرد، از این نجابت و این بزرگواری من صمیمانه تشکر می کنم.

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/113244/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حادثه تلخی که برای یک اتوبوس در اصفهان رخ داد

500 هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد

آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات

لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

افزایش 13 درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان

رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

اسرائیل در غزه؛ جنایت پشت جنایت

انعقاد 182 قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد

کشف یک راه جدید برای از بین بردن بوی زیر بغل

ماجرای 4 اسیر قدیمی اسرائیلی که «ابوعبیده» از آن ها یاد کرد

تکرار یک اشتباه

تندروها در پی رسیدن به کرسی قالیباف؟

حامیان گشت ارشاد

آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان

بهره مندی 138 هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی

مصرف فست فود در دوران نوجوانی حافظه را برای همیشه مختل می‌کند!

تکرار قصه ناتمام زن‌کشی

فصل جدید مسلمان‌ستیزی مودی

وطن امروز نوشت: نظام اسلامی و چالش کشف حجاب

دیوار کلاهبرداری فرو ریخت

«طوفان اقصی» کار «رئیس سازمان اطلاعات ارتش اسرائیل» را ساخت

جایزه تتر و بیت‌کوین تا +30 میلیون تومان در ازای یک ثبت‌نام ساده

معاون سازمان توسعه تجارت: اعدادی که برای تجارت با آفریقا اعلام می‌شود واقعی نیست

رئیس فراکسیون کارگری مجلس: عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد

نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد

روایت «فارن پالیسی» از تله‌ای که اسرائیل در آن گرفتار شده است

اعمال مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟

فیلم| تصاویری از مسیر ریلی راه آهن لرستان

استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند

بهره‌برداری از گلخانه 3 هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف 6 ماه آینده

آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت فارابی کیش در گرامیداشت هفته سلامت

افتتاح پایگاه سلامت خانواده با محوریت مادر وکودک درمجتمع مسکونی مهستان کیش

روشنگری از دلایل اجرای طرح نور؛ به زودی

داستان ابوشجاع

عامل تحریم

واردات گوشت گرم از آفریقا به کشور

جزئیات از سامانه جدید «خودنویس»

بالا و پایین سرخابی‌ها در بورس

توضیحات رئیس سازمان توسعه تجارت درباره نمایشگاه اکسپو

پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان

سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی

اشتغال‌زایی 350 میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان

آمادگی 35 مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان

لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان