ندای لرستان

آخرين مطالب

در مراسم تودیع و معارفه مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، دفتر کیش با حضور اصحاب رسانه مطرح شد:

ایرنا خبرگزاری نظام و به عنوان یکی از ارکان قدرت ملی کشور در منطقه منطقه آزاد کیش

ایرنا خبرگزاری نظام و به عنوان یکی از ارکان قدرت ملی کشور در منطقه
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - سعید پورعلی: ساختارهای خبری در ایران چه در قالب خبرگزاری ها، صدا و سیما، روزنامه ها و خبرگزاری های خصوصی، این ساختارها قدرت ملی را تقویت می کند
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در مراسم تودیع و معارفه مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران "ایرنا"، دفتر کیش، با حضور سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی، سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، پدارم الوندی معاون خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و اصحاب رسانه شنبه دهم خرداد در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش، وحید اقدسی به عنوان مسئول جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، دفتر کیش معارفه و از خدمات ارزشمند محمد سلطان مرادی در دوران مسئولیت خود تقدیر و قدرانی شد.
سعید پورعلی جایگاه خبرگزاری ایرنا را به عنوان خبرگزاری نظام و یکی از ارکان قدرت ملی ایران در منطقه معرفی کرد و گفت: ساختارهای خبری ما چه در قالب خبرگزاری ها، صدا و سیما، روزنامه ها و خبرگزاری های خصوصی، این ساختارها قدرت ملی را تقویت می کند و خبرگزاری ایرنا یکی از نقات قوت نظام محسوب می شود.
پورعلی با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری در خصوص سر فصل های آینده کشور در حوزه رسانه گفت: نقش رسانه ها مقدمه ورود به سرفصل های پیش رو کشور برای حفظ امیدواری و خوش بینی به آینده است و یکی از موضوعاتی که قصد دارد این امیدواری و خوش بینی به آینده را از بین ببرد بازی های رسانه ای است که می تواند یک ملت را مایوس و نا امید به آینده کند که این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.
وی بر لزوم اهمیت تاسیس همزمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ایرنا و دانشگاه تهران در سال 1313 و ضرورت تولید خبر، روایت و ماهیت خبرگزاری در دنیای امروز اشاره داشت و افزود: در فضای جدید این موضوع از اهمیت مضاعفی برخوردار است که با رشد فن آوری های نوین، امروز با مفهومی به نام خبرنگار شهروند مواجه هستیم که دنیا همچنان به منابع رسمی خبر توجه می کند و برای کسب اخبار درست و ارتباطات رسانه ای اولین شاخص ها منبع رسمی است.
پورعلی در ادامه خاطر نشان کرد: رقابت ها فقط میان خبرگزاری ها نیست بلکه رقابت میان خبرگزاری ها و شهروندان هم شکل گرفته و خود این رقابت ها در ماهیت خبری یک تغییرات و دگرگونی هایی را ایجاد کرده است که به سمت تعاملی شدن خبر و کامل بودن خبر منتهی می شود.
پدرام الوندی معاون خبر خبرگزاری رسمی كشور مناطق آزاد کیش و قشم را یکی از مناطق ویژه مورد توجه خبرگزاری ایرنا در سال های اخیر عنوان کرد و گفت: سیاست های خبرگزاری ایرنا این بود که برای هر استان و مرکزی به طور ویژه یک زیر سایت استانی مستقل برای پوشش خبر طراحی کند که به طور خاص برای کیش و قشم نیز در سطح یک استان زیر سایت های مستقلی از لحاظ فنی که امکانات ویژه را برای ما فراهم می کند در نظر گرفته شده است.
سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدیمی ترین خبرگزاری های منطقه و کشور همواره خبرگزاری مولد، پیشرو و مرجع قابل اطمینان و اتکا است اظهار داشت: با تمام فراز و فرود هایی که خبرگزاری ایرنا در دولت های مختلف از نظر کار کیفی و فنی خبر داشته است و در دروه جدید و رویکرد جدید همیشه ایرنا به عنوان یک الگو و مورد توجه و قابل اتکا اصحاب رسانه و افکار عمومی بود.
سید علیرضا علوی رضوی خبرگزاری ایرنا را یکی از منابع مرجع خبری معرفی کرد و افزود: باید از این ظرفیت های موجود در کیش استفاده شود و برای محمد سلطان مرادی آرزوی توفیق و موفقیت کردند.
محمد سلطان مرادی مسئول سابق خبرگزاری ایرنا در کیش، به برنامه های راهبردی جدول مهندسی خبر در جزیره کیش اشاره داشت و گفت: اولویت های ملی و محلی و منطقه ای را در اولویت کار این مجموعه قرار دادیم و با همراهی و همدلی توانستیم کارها را پیش ببریم.
سلطان مرادی در رابطه با مهمترین موضوعات در خصوص فعالیت خبرگزاری ایرنا در دفتر کیش افزود: بر اساس برنامه ریزی ها؛ فعالیت های رسانه ای خود را ادامه دادیم و سعی کردیم چند موضوع را در روح تمام اخبار جاری کنیم تا پیام های منتشر شده غیر مستقیم بر مخاطب تاثیر گذارتر باشد.
زیبا حسین زاده مدیرعامل خانه مطبوعات کیش بر لزوم اهمیت حجم خبر در جزیره کیش اشاره کرد و گفت: بخشی از تولید خبر ها در این منطقه شامل: تجاری، اقتصادی و گردشگری است و موضوعات زیادی برای تولیدی محتوا در این منطقه وجود دارد اما متاسفانه خبرگزاری ایرنا در کیش با کمبود نیرو مواجه هست و باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد به دلیل این که به عنوان مرجع خبر در منطقه هستند که می توان به اخبار منتشر شده از طریق این مجموعه استناد کرد.
وحید اقدسی مسئول جدید خبرگزاری ایرنا در کیش با اشاره به این که جنس روزنامه نگاری و فعالیت رسانه ای جزیره کیش در مقایسه با تهران و یا سایر کلان شهرها متفاوت است عنوان کرد: تفاوت های کار رسانه ای و گردشگری در این منطقه باعث شده روزنامه گاری گردشگری و توریسم با دو محوریت اصلی روزنامه نگاری در این منطقه مورد توجه قرار گیرد.
در پایان این مراسم با حضور مسئولین سازمان منطقه آزاد کیش، معاون خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و اصحاب رسانه جزیره کیش با اهدای لوح تقدیر از تلاش ها و زحمات محمد سلطان مرادی در زمان مسئولیت خبرگزاری ایرنا در کیش تشکر و قدردانی شد.

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/149512/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شکست برنامه‌های فرزندآوری

ادعای روزنامه شهرداری تهران: درآمد هر زباله‌گرد 50 میلیون تومان

دعوای درون جریانی و مجلس تندروها

سی‌ان‌ان مطرح کرد: بازدارندگی ربوده شده تل‌آویو

ایران از تمام ظرفیت موشکی خود در پاسخ به اسرائیل استفاده نکرد

مرغ ارزان شد

چاپ اسکناس 500 هزار تومانی از سوی بانک مرکزی واقعیت دارد؟

دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است

چرا «طلای ابلهان» واقعا ارزشمند است؟

انقلابیون انتقادی

انتقاد نظامیان اسرائیلی از ضعف ارتش برابر حملات حزب الله لبنان

موضع‌گیری دو پهلو

تاریخ سازی جعلی

سیل برای دبی گران تمام شد

اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی

جشنواره «رود و ریل» در روستای بیشه لرستان برگزار شد

850 هزار تن ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در سیلوهای لرستان داریم

20 تن‌ ماهی قزل‌آلا از لرستان به خارج از کشور صادر شد

رییس سازمان برنامه و بودجه: کشور در مدار رشد اقتصادی قرار دارد

تولید 700هزار تن آرد در لرستان

برای تأمین منابع مالی افق نوینی لازم است

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

اعتماد: طعم قدرت‌نمایی ایران را با رویارویی در برابر زنان تلخ نکنیم

غربت مرتضی

انتقاد حسین عبده تبریزی به مالیات مضاعف علیه سرمایه‌گذاری

بیشترین و کمترین بازدهی نمادهای بازار سهام هفته چهارم فروردین

رفع‌تصرف 10هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان

ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان

پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان

تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان

تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان

از چاله به چاه؟

حق‌شناس: تنش اخیر میان ایران و اسرائیل تأثیری بر نرخ ارز نمی‌گذارد

تتو با خاکستر لمی کیلمیس، ستاره درگذشته گروه موتورهد بر روی انگشت وسط جیمز هتفیلد

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی

بارش پراکنده و رگباری در راه لرستان

پیش بینی ذخیره سازی بیش از 600 هزار تن گندم در لرستان

صادرات 75 تن خوراک آبزیان از لرستان به عراق

کشف انبار لوازم خانگی 12 میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد

متحدان اسرائیل در برزخ

رفتار موذیانه همسایه شمالی زیر ذره‌بین

فرش قرمز برای اسکناس درشت؟

قیمت گوشت مرغ و گوشت گوساله امروز پنجشنبه 30 فروردین

بزرگ‌ترین ریسک اقتصاد ایران در سال 1403

پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان

پیش‌بینی کاهش رشد اقتصادی ایران

آشیانه سری

تقابل نظامی اسرائیل و ایران؛ پیامدها و راه‌حل‌ها

رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس