ندای لرستان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/948413/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تلگراف: حزب‌الله با حمایت ایران، امنیت را از اسرائیل گرفته است

عیارسنجی سفر گروسی

فارن پالیسی: پاسخ موشکی-پهپادی ایران، دکترین دفاعی اسرائیل را تغییر داد؟

جزئیات وام 40 تا 300 میلیونی ودیعه مسکن

معاون خصوصی‌سازی: امسال 10 شرکت دولتی از طریق بازار سرمایه واگذار می‌شود

600 هزار مجوز کاغذی شناسه یکتا گرفتند

دیگه ماشینتو کارواش نبر ... اونم با 198 تومن

راه اندازی 35 مرکز خرید گندم و کلزا در لرستان

انسان‌ها قبل از عصر کشاورزی، در حدود 12 هزار سال پیش، چه می‌خوردند؟

سرنوشت سارق پل‌ های عابرپیاده در تهران

ساخت و ساز در پارک لاله با ورود شورای شهر متوقف شد

کشف محموله بزرگ سوخت قاچاق در این استان

پاسخ «کیهان» به اعتراض‌ها درباره کاهش حکم بابک زنجانی

اوضاع وخیم ذخایر آبی در 11 استان کشور

طلای جهانی ثابت شد

شهرداری خواهان بام خرم‌آباد/ چراغ سبز منابع طبیعی استان

تیراندازی در عروسی باعث برق گرفتگی شد

لر آره‌نا استادیوم اختصاصی خیبر شد

سلمانی نسبت به برخورد با مسئولان متخلف شهرستانی در زمینۀ خدمات دهیِ سلامت به والدین شهدا هشدار داد

مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد ماه

برگزاری همایش تجلیل از هنرمندان شاهد و ایثارگر استان فارس در شیراز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: آرامش کیش، برگ برنده‌ی جذب گردشگر است/فرمانده انتظامی کیش: دی‌جی مجوز ندارد؛ نباید فعالیت غیرقانونی انجام شود

سرمقاله فرهیختگان/ مقاومت؛ روح پایدار انقلاب اسلامی ایران

سرمقاله شرق/ حریم شکسته

سرمقاله اعتماد/ فساد را جدی بگیریم

سرمقاله ایران/ چند روایت کلیدی از وعده صادق

سرمقاله دنیای اقتصاد/ رابطه مقداری پول

سرمقاله همدلی/ تأملی برجنبش دانشجویی در غرب

سرمقاله جهان صنعت/ ایران- آژانس؛ یک- یک

سرمقاله قدس/ دادگاه لاهه و دوراهی حق‌گرایی و غرب‌گرایی

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز

چگونه نفرین 5 دامن‌گیر انسان و دیگر پستانداران شد؟

ورزش در روح، روان و جسم ایثارگر تاثیر بسزایی دارد

کسب عنوان دانشمند برگزیده علوم پزشکی دهه اخیر کشور توسط نخبه برگزیده شاهد و ایثارگر خراسان رضوی

خبر نگران‌ کننده‌ ای که درباره تالاب انزلی منتشر شد

مناسبت روز/ چهارشنبه، 19 اردیبهشت‌ماه

خبر خوش برای لرستانی‌ها؛ مجوز سد معشوره صادر می‌شود‌

سرمقاله کیهان/  اسرائیل در تنگنای توافق دوحه

سرمقاله وطن امروز/ ضدملی تا روز آخر!

نکاتی درباره مصرف بهینه اینترنت و مکالمه برای حجاج ایرانی

واگذاری «تعیین دستمزد کارگران» به مجلس منتفی شد

مراسم عروسی در بروجرد به عزا تبدیل شد؛ تیراندازی هوایی به سیم‌های برق!

عضو شورای بندر ماهشهر بازداشت شد

سرمقاله خراسان/ دو راهی مهم گروسی در پرونده ایران

خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه " لر آرنا " میزبان حریفان خواهد بود

کشف 106 کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه!

سوراخی در یخ که 50 سال دانشمندان را متحیر کرده بود

تیراندازی، مراسم عروسی در ونایی بروجرد را به عزا تبدیل کرد

بهره مندی500 نفر از اهالی روستای فیروزآباد شهرستان چهاربرج از خدمات درمان تخصصی جمعیت هلال احمر

راه‌حل معمای امنیت در خاورمیانه