ندای لرستان

آخرين مطالب

امضای دو تفاهم نامه دستگاه ورزش وجوانان لرستان با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان / پویش ایران مهربان و پویش ازدواج جوانان در سطح استان اجرا می شود / ارتقا سطح کمی وکیفی فعالیت سمن های جوانان استان با اجرای این دو پویش ورزشي

امضای دو تفاهم نامه دستگاه ورزش وجوانان لرستان با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان / پویش ایران مهربان و پویش ازدواج جوانان در سطح استان اجرا می شود / ارتقا سطح کمی وکیفی فعالیت سمن های جوانان استان با اجرای این دو پویش
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - حشمت الله امان الهی در گفت وگو با برنا از امضای دو تفاهم نامه بین دستگاه ورزش وجوانان لرستان با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان درراستای همکاری ومشارکت جهت اجرای دوپویش ایران مهربان و ازدواج جوانان خبرداد.
به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ امان الهی روز چهارشنبه دراین گفت وگو با اشاره به اقدامات ورزش وجوانان استان در خدمت به جوانان لرستانی ،اظهار کرد:این دو تفاهم نامه در راستای همکاری و مشارکت جهت اجرای پویش ایران مهربان وهمچنین در جهت اجرای پویش ازدواج جوانان در استان توسط آقای جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان و ورزش وجوانان استان به امضا رسیده است.
او با اشاره به اجرای پویش ازدواج جوانان در سطح استان ،افزود: این تفاهم نامه باتوجه به دستور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و مصوبه شورای معاونین مبنی بر تداوم پویش ازدواج جوانان با همراهی خیران و برنامه ریزی 2پویش تا سال آینده در مناسبت های تقویمی اعیاد ماه رجب در اسفند ماه 99 و عید سعید فطر در اردیبهشت ماه 1400 و با عنایت به ضرورت های امروز جامعه و بهره مندی از ظرفیت های موجود با ساماندهی خیرین، خادمین و سازمانهای مردم نهاد و دستگاههای حمایتی سطح استان و شهرستان در راستای تامین اقلام ضروری جهیزیه برای جوانان در آستانه ازدواج و جلوگیری از تاخیر ازدواج به دلیل ناتوانی در تهیه ملزومات جهیزیه و... در مرحله دوم پویش (ازدواج جوانان با همراهی خیرین) در برنامه مشترک و ملی نسبت به تامین سبدهای حمایتی جهیزیه با هدف حمایت از جوانان در آستانه ازدواج منعقد شده است.
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه تامین جهیزیه برای جوانان در آستانه ازدواج با هدف حمایت از ازدواج جوانان 18 تا35 سال انجام می گیرد ، تصریح کرد: براساس این تفاهم نامه مجمع خیرین با محوریت ازدواج بین هر دو دستگاه تشکیل و فعال خواهد شد و پویش خیران ازدواج توسط کمیته امداد با حداکثر اعضا ایجاد و اطلاع رسانی می شود.
او همچنین یادآورشد: جامعه هدف این تفاهم نامه با توجه به شاخص های حوزه ورزش و جوان مشخص خواهدشد .
امان‌الهی در ادامه به اجرای پویش ایران مهربان در سطح استان اشاره کرد و گفت: در این خصوص یک تفاهم نامه نیزبا توجه به مکاتبه ریاست محترم کمیته امداد امام (ره) با وزارت ورزش و جوانان در راستای بهره مندی حداکثری از ظرفیت وزارت ورزش و جوانان جهت اجرایی نمودن هرچه مطلوب تر و تعامل و گسترش همکاری های موثر در راستای جذب حامی برای کمک به ایتام و فرزندان محسنین و همچنین ابلاغ مشاور محترم وزیر ورزش و جوانان و مسئول هماهنگی امور ایثارگران با کلیه ادارات کل ورزش و جوانان استان ها جهت اجرای پویش ایران مهربان و مشارکت کارکنان دستگاه در طرح هر کارمند یک فرزند معنوی ، این تفاهم نامه فی مابین مدیر کل محترم ورزش وجوانان استان لرستان جناب آقای امان الهی و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آقای محمدی فارسانی منعقد شده است.
مدیرکل جوانان ورزش وجوانان لرستان ادامه داد: ارائه خدمات بهینه به نیازمندان و محرومین جامعه با بهره گیری از ظرفیت دستگاهها،بهره گیری از ظرفیت بالقوه کارکنان علاقمند در راستای رفع نیاز محرومین (طرح هر کارمند حامی یک فرزند) و توسعه و ارتقاء سطح همکاری های دو جانبه در راستای کمک به ایتام و فرزندان محسنین از اهداف این تفاهم نامه است .
به گفته زهره ایی کمیته امداد امام خمینی(ره) براساس تعهداتش در این تفاهم نامه به گونه ای برنامه ریزی می کند که از ظرفیت مراکز نیکوکاری جهت انجام امور جوانان در حوزه ی ورزش وبا محور قرار دادن فرهنگ سازی شامل ازدواج، مشاوره، معیشت و ورزش به نحو مناسب بهره گیری شود؛همچنین جهت توسعه سمن های اداره ی ورزش و جوانان تعدادی از مراکز نیکوکاری دارای شرایط سنی 18 تا 35 سال را جهت ثبت سمن معرفی و پیگیری های لازم را انجام می دهد.
او به تعهدات ورزش وجوانان استان در این تفاهم نامه اشاره کرد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان لرستان طرح ایران مهربان را در بین هیاتهای ورزشی و سازمانهای مردم نهاد پیگیری و ترویج خواهد کرد که در این راستا در مرحله اول 100 شناسنامه تحویل گردیده است.
امان الهی به تعهدات مشترک دو دستگاه در این تفاهم نامه اشاره کرد وافزود: جهت ترویج فرهنگ امر زکات در قالب " زکات ورزش" همکاری لازم بین دو دستگاه بیشتر و فعال می شود وهمچنین مجمع خیرین با محوریت ازدواج بین هر دو دستگاه تشکیل و و پویش خیران ازدواج توسط کمیته امداد با حداکثر اعضاء ایجاد و اطلاع رسانی خواهد شد.
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با اشاره به اهمیت این دو تفاهم نامه، گفت: امضای این تفاهم نامه ها در جهت اجرای دو پویش ایران مهربان و پویش ازدواج جوانان برارتقا سطح کیفی فعالیت سمن های حوزه جوانان استان اثرگذار بوده و همچنین باعث افزایش تعداد سمن های حوزه جوانان در استان خواهد شد.
حشمت الله امان الهی افزایش مشارکت جوانان لرستانی در مسائل مختلف جامعه برپایه حضور فعال در سمن ها را هدفی مهم وضروری برای توسعه استان ارزیابی کرد و یادآورشد: برپایه همکاری های مشترک ورزش وجوانان لرستان و دستگاه های حمایتی در کنار اجرای درست و سازنده پویش هایی مانند طرح ایران مهربان و ازدواج جوانان که مشارکت جوانان را مد نظر قرار می دهد می توان به این هدف مهم دست یافت.

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/197359/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فرمانده‌ای که روح نبرد را در کرانه‌ باختری دمید

کندوی پول ساز | چطور محصولی مثل عسل را صادر کنیم؟

علت گرانی شدید قیمت پیاز

کاهش منابع آب زیرزمینی و آبدهی رودخانه‌های لرستان

دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم

اتصال 232 روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت

فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود

جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

دیگر خط لوله صلح بی‌معناست

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

پالس‌های چراغ خاموش آمریکا

خطر از بین رفتن بینایی یک بازداشتی

سرنوشت دلارهای نفتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

تعطیلی پنج‌شنبه یا شنبه؛ در این یک فقره حق با بهروز افخمی بود!

آقای ذوالنوری ممنون

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

سیگنال مثبت به بورس تهران

تولید 5.5تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان

شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود

پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد

تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود

استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی

برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد

آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان

یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است

232 روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند

ثبت اختراع کاربردی دانشجوی دانشگاه لرستان

راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود

نجات روسیه با اقتصاد موازی

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی