ندای لرستان

آخرين مطالب

با زنان قدرتمند آلمان آشنا شوید مقالات

با زنان قدرتمند آلمان آشنا شوید
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - در این گزارش با زنان قدرتمند آلمان آشنا شوید.
نیکلا لایبینگر – کام‌مولر /کمپانی ترومف
پدرش در شرکت ترومف مهندس بود و به یکی از صاحبان آن تبدیل شد. او این شرکت را به کمپانی جهانی تبدیل کرد. نیکلا لایبینگر وقتی در سال 2005 ریاست هیئت مدیره را برعهده گرفت، 20 سالی بود که در شرکت کار می‌کرد. او در رشته‌های زبان آلمانی و ژاپن شناسی تحصیل کرده است.
نیکلا لایبینگر – کام‌مولر رئیس هیئت مدیره کمپانی ترومپ است که در زمینه ساخت ماشین ابزار و ماشین آلات برش لیزری، جوشکاری لیزری، حکاکی لیزری، دستگاه‌های پانچ هیدرولیکی ، دستگاه های خمکاری ورق و سیستم‌های اتوماسیون کارخانجات فعالیت می‌کند. این کمپانی بیش از 70 شرکت تابعه با 14 هزار و 300 کارگر دارد. درآمد سالانه این کمپانی 3 میلیارد و 500 میلیون یورو است.
کاترینا کلاس- مول‌هویزر/ کمپانی کلاس

ندای لرستان

کاترینا کلاس- مول‌هویزر در رشته اقتصاد صنعتی تحصیل کرده است و از سال 2010 ریاست هیئت مدیره شرکت ماشین آلات کشاورزی کلاس را برعهده گرفت. این شرکت را جد پدری‌اش آگوست کلاس در سال 1913 تاسیس کرد. کاترینا کلاس- مول‌هویزر سهامدار اصلی این کمپانی است.
کمپانی کلاس از تولید کنندگان بزرگ ماشین‌ آلات کشاورزی همچون کمباین، تراکتور و سایر ماشین‌ آلات است. کمپانی کلاس 11 هزار و 395 کارگر دارد و درآمد آن در سال 2020 بیش از 4 میلیارد یورو بوده است.
سیمونه باژل-ترا / کمپانی هنکل

ندای لرستان

سیمونه باژل نوه دختری فریتس هنکل در نسل ششم است. فریتس هنکل بنیانگذار کمپانی "هنکل" در شهر دوسلدورف است. سیمونه باژل دکترای بیولوژی دارد و قبل از برعهده گرفتن سکان کمپانی در شهر بن یک شرکت تحقیاتی داشت. سه شاخه خاندان هنکل سهام کمپانی را در اختیار دارند و پس از درگذشت "آلبرشت ووسته"، سیمونه باژل را بعنوان رئیس هیئت مدیره برگزیدند.
فریتس هنکل کمپانی را در سال 1876 در شهر دوسلدورف تاسیس کرد. 52 هزار و 950 نفر در این کمپانی کار می‌کنند و درآمد سالانه آن 19 میلیارد و 250 میلیون یورو است. هنکل در عرصه تولید چسب، شوینده‌ها، مواد آرایشی و زیبایی فعالیت می‌کند. لوازم آرایش "شوارتسکف" که مارکی شناخته شده در ایران نیز هست از زیرمجموعه‌های کمپانی هنکل است.
بتینا وورت/ گروه وورت

ندای لرستان

آدولف وورت در سال 1945 عمده فروشی پیچ و مهره را تاسیس کرد. پسر او پرفسور راینهولد وورت عمده فروشی پدر را به کمپانی شماره یک جهان تبدیل کرد. این میلیاردر آلمانی که عاشق هنر است و دارای یکی از بزرگترین کلکسیون‌های هنری نیز هست در سال 2006 کمپانی را به دختر تحویل داد. بتینا وورت در رشته اقتصاد صنعتی تحصیل کرده و 10 سال در تمامی بخش‌های شرکت کار کرده است.
کمپانی وورت در زمینه تولید و ساخت قطعات الکترونیکی، پیچ و اتصالات، صنایع شیمیایی، تجهیزات الکترومکانیک و صنعت خودروسازی فعالیت می‌کند. 79 هزار و 139 نفر برای این کمپانی کار می‌کنند و درآمد سالانه آن 14 میلیارد و 410 میلیون یورو است.
فریده اشپرینگر/ انتشاراتی اکسل اشپرینگر
فریده اشپرینگر، بیوه اکسل اشپرینگر است که پس از فوت او در سال 1985 ریاست کمپانی را برعهده گرفت. روزنامه‌هایی همچون "بیلد" و "ولت" متعلق به این انتشاراتی هستند. بیش از 42 درصد سهام انتشاراتی اکسل اشپرینگر در اختیار فریده اشپرینگر بود که بیش از 21 درصد آن را به ماتیاس دوفنر واگذار کرد.
انتشاراتی اکسل اشپرینگر در سال 1946 تاسیس شد. 16 هزار و 120 نفر در این انتشارارتی و شرکت‌های تابعه آن کار می‌کنند. درآمد کمپانی اشپرینگر در سال 2019 بالغ بر 3 میلیارد و 100 میلیون یورو بوده است.
لیز مون/ کمپانی برتلسمان

ندای لرستان

لیز مون پس از درگذشت همسرش سکان کمپانی برتلسمان را برعهده گرفت. راینهارد مون از خاندان برتلسمان در نسل پنجم مدیریت کمپانی را برعهده داشت که در سال 2009 درگذشت.
کارل برتلسمان در سال 1835 انتشاراتی برتلسمان را تاسیس کرد که به کمپانی در عرصه رسانه، خدمات و آموزش تبدیل شده است. 126 هزار و 447 نفر در کمپانی برتلسمان کار می‌کنند و درآمد سالانه آن 18 میلیارد یورو است. رادیو تلویزیون RTL متعلق به برتلمسان است.
سوزانه کلاتن/ کمپانی بی‌ام‌و

ندای لرستان

سوزانه کلاتن به همراه برادرش اشتفان کوانت 8/ 46 درصد سهام کمپانی خودروسازی بی‌ام‌و را از پدرشان هربرت کوانت به ارث برده‌اند. او دانش‌آموخته اقتصاد صنعتی است و از سال 1977 در هیئت مدیره شرکت بی‌ام‌و کار می‌کند. "مجله مدیر" سوزانه کلاتن را ثروتمند‌ترین زن آلمان می‌داند.
کمپانی خودروسازی بی‌ام و (Bayerische Motoren Werke AG) در سال 1916 تاسیس شد. بی‌ام‌و در سال 2020 بیش از 2 میلیون و 260 هزار دستگاه خودرو تولید کرده است. 120 هزار و 726 نفر در این خودروسازی کار می‌کنند و درآمد آن در سال 2020 بیش از 99 میلیارد یورو بوده است.
ماریا الیزابت شفلر -تومان/ کمپانی شفلر
ماریا الیزابت بیوه گئورگ شفلر است که پس ازدرگذشت او در سال 1996 سکان کمپانی شفلر را به همراه پسرش برعهده گرفت. صدر درصد کمپانی در تملک ماریا الیزابت و پسرش گئورگ قرار دارد.
کمپانی شفلر در سال 1982 تاسیس شد و در زمینه تولید انواع یاتاقان‌ها، بلبرینگ‌ها و خدمات مرتبط آنها، برای خودرو، هوافضا و بخش‌ صنعت فعالیت می‌کند. از دیگر شرکت‌های زیر مجموع کمپانی شفلر، لاستیک کنتیننتال است. 83 هزار و 297 نفر در کمپانی شفلر کار می‌کنند و درآمد آن در سال 2020 بیش از 12 میلیارد و 600 میلیون یورو بوده است.

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/206459/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دیگر خط لوله صلح بی‌معناست

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

پالس‌های چراغ خاموش آمریکا

خطر از بین رفتن بینایی یک بازداشتی

سرنوشت دلارهای نفتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

تعطیلی پنج‌شنبه یا شنبه؛ در این یک فقره حق با بهروز افخمی بود!

آقای ذوالنوری ممنون

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

سیگنال مثبت به بورس تهران

تولید 5.5تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان

شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود

پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد

تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود

استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی

برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد

آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان

یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است

232 روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند

ثبت اختراع کاربردی دانشجوی دانشگاه لرستان

راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود

نجات روسیه با اقتصاد موازی

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی

اصفهان؛ میخی بر تابوت اسرائیل

نرخ مصوب انواع میوه اعلام شد؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشید!

قیمت این خودرو 30 میلیون تومان ارزان شد

جوی آرام و پایدار در لرستان

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد

بازدید استاندار لرستان از پروژه راه‌آهن خرم‌آباد

«طوفان اقصی» کار این ژنرال اسرائیلی را ساخت

هشدار درباره آینده اقتصاد ایران

مهاجرت با ویزای جعلی