ندای لرستان

آخرين مطالب

قدس متعلق به فلسطین؛ حق مردم فلسطین باید به آنها برگردانده شود اجتماعي

قدس متعلق به فلسطین؛ حق مردم فلسطین باید به آنها برگردانده شود
  بزرگنمايي:

ندای لرستان -

ندای لرستان


گروه استان‌ها- مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: روز قدس متعلق به فلسطین، حوزه مقاومت و آزادی خواهان است و باید این حق به مردم فلسطین برگردانده شود. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که «روز جهانی قدس» نام گذاری شده است، به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت به رژیم غاصب صهیونیسم مراسماتی برگزار شد.
هر ساله در این روز مردم ایران و مسلمانان دنیا به راهپیمایی و تظاهرات علیه رژیم اسرائیل غاصب می‌پرداختند اما امسال به واسطه شیوع ویروس مرگبار کرونا این برنامه به صورت راهیپمایی گسترده انجام نشد ولی برنامه‌های نمادینی برگزار شد تا بار دیگر حمایتی باشد از مردم مظلوم فلسطین. در خرم‌آباد مرکز استان لرستان نیز امروز در روز جهانی قدس پرچم فلسطین برافراشته و پرچم اسرائیل و آمریکا به آتش کشیده شد.
حمایت از مردم فلسطین ریشه در مسائل دینی و مذهبی ما دارد
حجت السلام سید لطف الله حیات الغیب رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در حاشیه این مراسم اظهارداشت: حمایت از مردم فلسطین ریشه در مسائل دینی و مذهبی ما دارد یعنی بر اساس مکتب اسلام توصیه و سفارشاتی در ارتباط با کمک از مظلوم آمده است.
برخی از کشورهای منطقه از پشت به فلسطین خنجر زدند/ "مقاومت" تنها گزینه آزادی قدس استتدابیر امنیتی شدید رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی/حمله شهادت طلبانه سه جوان فلسطینی در «جنین»دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش با خانواده شهدای سلامت / امیر ‌خانزادی: جایگاه شهدای مدافع سلامت در کنار شهدای ‌دفاع مقدس است وی افزود: قدس به عنوان یک مکان شریف و مقدس برای جهان اسلام مطرح است از آنجایی که پیامبر اکرم (ص) وقتی که می‌خواهند به معراج مشرف شوند از طریق مکه به مسجد القصی می‌روند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: اسرائیلی‌ها در منطقه‌ای که متعلق به مسلمانان است به زور دنبال آمده و به دنبال تصرف این سرزمین هستند بنابراین ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم هر وقت یک مسلمانی کمک خواهی کند و یا به او ظلم شود از او حمایت کنیم.
وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا ما امسال نتوانستیم راهپیمایی داشته باشیم اما امروز آمدیم تا پرچم مقدس فلسطین را برافراشته و پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش بکشیم.
روز قدس متعلق به فلسطین، حوزه مقاومت و آزادی خواهان است
حجت السلام مهدی قدرتی مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان نیز در حاشیه این مراسم گفت: نگاه ما به روز قدس یک نگاه ایجابی و سلبی است، نگاه ایجابی به این عنوان که روز قدس متعلق به فلسطین، حوزه مقاومت و آزادی خواهان است و باید این حق به مردم فلسطین برگردانده شود.
وی تصریح کرد: در نگاه دیگر سلبی است بدین معنا که اسرائیل نباید باشد، اسرائیل غصب کرده است و خودشان هم می‌دانند که این هفت هزار روز باقی مانده با آخر نمی‌رسد و قبل از اینکه هفت هزار روز شود به تعبیر رهبری اسرائیل محو می‌شود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان اظهارداشت: اسرائیلی‌ها بین شیلی و آرژانتین یک منطقه وسیعی خریداری کرده و سفرهای توریستی به آنجا دارند که این یعنی خودشان هم این پیش بینی رهبری را کاملا قبول کردند که اسرائیل نابود خواهد شد.
وی افزود: امروز مردم ولو اینکه به خاطر کرونا نتوانستند حضور پرشکوه بیشتری به جهت تعداد داشته باشند این کار نمادین انجام گرفت تا بگویند ما پشتیبان فلسطین هستیم و آزادی قدس نزدیک است.
حجت الاسلام محمد جمیاری امام جماعت مسجدحضرت زهرا (س) خرم‌آباد در این مراسم عنوان کرد: وعده خداست که حق می‌آید و باطل از بین می‌رود؛ روز جمعه، روز قدس و روز اعلام حمایت مسلمان جهان از مردم مظلوم فلسطین ابتکار معمار بزرگ انقلاب و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین است.
روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی
وی بیان کرد: روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و در راس آنها این رژیم منحوس کودک کش است که جنایتهای متعددی در منطقه انجام می‌دهد ان‌شالله روزی فرا می‌رسد که اسرائیل از بین می‌رود و مردم فلسطین در آسایش خواهند بود. این وعده خداست که به آن وعده داده و امروز برای ما افتخار است که وقتی که صدای جمهوری اسلامی ایران را می‌شوند دیوارهای ظلم و استکبار به لرزه در می‌آید.
امام جماعت مسجدحضرت زهرا (س) خرم‌آباد با بیان اینکه امروز دیواره اسرائیل در حال فروپاشی است گفت: امروز به همت مردم مومن و انقلابی جمهوری اسلامی ایران ابرقدرت خاورمیانه ایران اسلامی است و این را بدانید که جنایتکاران عالم در راس آنها آمریکا و اسرائیل یک روز با خودشان خواب خوش نمی‌بینند.
وی تصریح کرد: اگر مقام معظم رهبری اشاره‌ای کند نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران، اسرائیل خاصب و ستمگر را از روی زمین نابود خواهند کرد؛ دولتمردان آمریکای جنایتکار می‌دانند که چقدر ایران اسلامی قوی است.
ایران اکنون یکی از تصمیم گیرنده‌ترین کشورهای جهان است
جمیاری با اشاره به اینکه ایران اکنون یکی از تصمیم گیرنده ترین کشورهای جهان است گفت: ابرقدرت‌های جنایتکار امروز وقتی تصمیمی می‌گیرند به کشور ایران نگاه می‌کنند چون از مردم ایران می‌ترسند؛ امروز برای ما افتخار است که امنیت خاورمیانه به دست ایران اسلامی است، دشمن کارش دشمنی است و کاری می‌کند که دوست او را دوست ندارد.
وی اظهارداشت: امروز نقشه‌های دشمنان در عالم برچیده شده و امنیت ایران نه تنها در خود ایران بلکه در منطقه خاورمیانه باز هم به واسطه ایران اسلامی است.
امام جماعت مسجدحضرت زهرا (س) خرم‌آباد افزود: دشمن دنبال نا امید کردم مردم است و به میخواهد مردم در انتخابات شرکت نکنند اما ما باید هوشیار باشیم و مردم را به روشنگری دعوت کنیم؛ معظم رهبری فرمودند آینده از آن مردم ایران اسلامی است. بدانید که آینده از آن جمهوری اسلامی ایران است و دیری نخواهد شد که اسرائیل غاصب نابود خواهد شد.
انتهای پیام/642/ ت

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/208330/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فرمانده‌ای که روح نبرد را در کرانه‌ باختری دمید

کندوی پول ساز | چطور محصولی مثل عسل را صادر کنیم؟

علت گرانی شدید قیمت پیاز

کاهش منابع آب زیرزمینی و آبدهی رودخانه‌های لرستان

دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم

اتصال 232 روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت

فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود

جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

دیگر خط لوله صلح بی‌معناست

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

پالس‌های چراغ خاموش آمریکا

خطر از بین رفتن بینایی یک بازداشتی

سرنوشت دلارهای نفتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

تعطیلی پنج‌شنبه یا شنبه؛ در این یک فقره حق با بهروز افخمی بود!

آقای ذوالنوری ممنون

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

سیگنال مثبت به بورس تهران

تولید 5.5تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان

شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود

پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد

تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود

استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی

برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد

آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان

یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است

232 روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند

ثبت اختراع کاربردی دانشجوی دانشگاه لرستان

راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود

نجات روسیه با اقتصاد موازی

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی