ندای لرستان

آخرين مطالب

عبدالنبی شرفی سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش شد منطقه آزاد کیش

عبدالنبی شرفی سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش شد
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، عبدالنبی شرفی فعالیت خود را به عنوان سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش آغاز کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ناصر آخوندی عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش که صبح دوشنبه 17 خرداد در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد؛ تغییرات مدیریتی در شرکت عمران، آب و خدمات کیش را یکی از اصول اولیه مدیریتی دانست و با تقدیر از عملکرد ابوالفضل طیبی در حوزه مدیریت شهری و افزایش ظرفیت های مورد نیاز جهت در آمد زایی برای این شرکت در یک سال گذشته، گفت: با توجه به این که شرکت عمران، آب و خدمات کیش یک شرکت خود گردان و ارائه دهنده خدمات به ساکنان این منطقه است، هر گونه کاستی و اقدامات غیر کارشناسی در شرکت سبب اخلال در سیستم این مجموعه خواهد شد.
به گفته آخوندی در سال گذشته علاوه بر طرح هایی که سازمان برای اجرا و یا در قالب epc به شرکت واگذار کرده است؛ این مجموعه برای نخستین بار بیش از 100 میلیارد تومان سود خالص و بیش از 700 میلیارد تومان از محل ارائه خدمات به ساکنان کیش درآمدزایی داشت.
وی در ادامه تصریح کرد: این شرکت در سال گذشته برای دریافت و پرداخت صورت وضعیت های پیمانکاران با هیچ مشکلی مواجه نشد و با موفقیت مجموعه را اداره کرد. امیدواریم این روش و منش در آینده سرلوحه کار سرپرست جدید شرکت عمران و خدمات کیش قرار گیرد.
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: با توجه به این که 100درصد سهام این شرکت متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش است حمایت های لازم در این خصوص متوجه شرکت عمران و خدمات کیش خواهد شد.
مصطفی خانزادی معاون فنی و زیر بنایی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، به نمایندگی از جعفرآهنگران مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عبدالنبی شرفی را به عنوان سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش معرفی و از خدمات ارزنده ابوالفضل طیبی نیز با اهداء لوح تقدیر قدردانی کرد.
مصطفی خانزادی در این مراسم به تغییرات در تمام لایه های مدیریتی اشاره کرد و گفت: یکی از رمزهای موفقیت کشورهای پیشرفته تغییر در لایه های بالایی است و افرادی که در بخش های مدیریت میانی فعالیت می کنند با رویکرد کارشناسی تصمیم سازی می کنند.
به گفته خانزادی تغییر مدیریتی در شرکت عمران، آب و خدمات کیش تاثیری در آثار ارزشمند زحمات ابوالفضل طیبی مدیرعامل سابق این شرکت نخواهد داشت .
عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به این که عبدالنبی شرفی از اعضای فعال شورای شهر کیش است و با شناخت مناسب از این جزیره زمینه ساز تحولات خوبی در این منطقه خواهد بود اظهار داشت: امیدواریم با تلاش مضاعف و ارتباط خوبی که با ارگان ها، نهاد ها و ساکنان کیش دارند و رعایت اصول سازمانی گام های موثری در حوزه مدیریت شهری بردارند.
سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم با اشاره به اینکه دو نهاد "نیروی انتظامی و شهرداری" در جمهوری اسلامی دایره ارتباطی خوبی با مردم در سطح وسیع و گسترده دارند افزود: فعالیت این دو نهاد هر روز در معرض دید مردم است و مردم عملکرد این دو نهاد را ارزیابی می کنند
پورعلی گفت: شرکت عمران، آب و خدمات کیش یکی از مجموعه هایی هست که سرمایه اجتماعی خوبی برای سازمان منطقه آزاد کیش و مناطق آزاد کسب کرده است.
وی اظهار داشت: افکار عمومی در مورد شرکت عمران داوری مثبتی دارد که مرهون تلاش ها و تدابیر مدیریت مجموعه و همکارانشان در طول یک سال گذشته اشت گفت: در ادوار پیشین هم همکاران دیگری نیز در این سمت موجبات رضایتمندی ساکنان این منطقه را فراهم کردند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: این مهم به همت نیروی جوان، انسجام، همکاری و همراهی محقق شده است.
محمدصادق سرافراز مشاور و سرپرست جدید اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هم با بیان این که کارنامه عملکرد مسئولان در حوزه های مختلف در پیشگاه مردم مشخص و قابل ارزیابی است گفت: مردم قضاوت کننده های خوبی در خصوص عملکرد و اقدامات مسئولان در مسیر توسعه و پیشرفت کشور هستند.
سرافراز با اشاره به فرمایشان مقام معظم رهبری در خصوص جلب رضایتمندی مردم تاکید کرد: امیدوارم تمام مسئولانی که در جمهوری اسلامی مشغول خدمت هستند در پیشگاه مردم سر بلند باشند و جلب رضایتمندی مردم را سرلوحه فعالیت های کاری خود قرار دهند.
محمدصادق سرافراز همچنین از زحمات مجدانه مدیرعامل سابق شرکت عمران، آب و خدمات کیش تقدیر کرد.
عبدالنبی شرفی سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش ضمن تشکر از مسولان و هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش بر تخصص و نظامند بودن اقدامات انجام شده در این شرکت اشاره داشت و تصریح کرد: از اهداف کلی و مهمترین وظایفی که پیگیر خواهم بود؛ تسهیل و تسریع استاندارد سازی ساخت و ساز، حل مشکلات پیش رو و پاسخگویی به نیازهای ساکنان کیش است.
شرفی در ادامه افزود: از طرح های خلاقانه و نو آورانه نیز استقبال می کنیم.
شایان ذکر است ارتباط بدون واسطه با مردم، تدوین برنامه کوتاه مدت برای رفع مشکلات و برنامه دراز مدت برای طرح هایی که به نفع ساکنان کیش است از جمله برنامه های آتی سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش است که در این مراسم مطرح شد.

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/213820/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد؛ باطل شدن پروازها تا 10 صبح

شکست برنامه‌های فرزندآوری

ادعای روزنامه شهرداری تهران: درآمد هر زباله‌گرد 50 میلیون تومان

دعوای درون جریانی و مجلس تندروها

سی‌ان‌ان مطرح کرد: بازدارندگی ربوده شده تل‌آویو

ایران از تمام ظرفیت موشکی خود در پاسخ به اسرائیل استفاده نکرد

مرغ ارزان شد

چاپ اسکناس 500 هزار تومانی از سوی بانک مرکزی واقعیت دارد؟

دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است

چرا «طلای ابلهان» واقعا ارزشمند است؟

انقلابیون انتقادی

انتقاد نظامیان اسرائیلی از ضعف ارتش برابر حملات حزب الله لبنان

موضع‌گیری دو پهلو

تاریخ سازی جعلی

سیل برای دبی گران تمام شد

اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی

جشنواره «رود و ریل» در روستای بیشه لرستان برگزار شد

850 هزار تن ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در سیلوهای لرستان داریم

20 تن‌ ماهی قزل‌آلا از لرستان به خارج از کشور صادر شد

رییس سازمان برنامه و بودجه: کشور در مدار رشد اقتصادی قرار دارد

تولید 700هزار تن آرد در لرستان

برای تأمین منابع مالی افق نوینی لازم است

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

اعتماد: طعم قدرت‌نمایی ایران را با رویارویی در برابر زنان تلخ نکنیم

غربت مرتضی

انتقاد حسین عبده تبریزی به مالیات مضاعف علیه سرمایه‌گذاری

بیشترین و کمترین بازدهی نمادهای بازار سهام هفته چهارم فروردین

رفع‌تصرف 10هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان

ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان

پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان

تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان

تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان

از چاله به چاه؟

حق‌شناس: تنش اخیر میان ایران و اسرائیل تأثیری بر نرخ ارز نمی‌گذارد

تتو با خاکستر لمی کیلمیس، ستاره درگذشته گروه موتورهد بر روی انگشت وسط جیمز هتفیلد

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی

بارش پراکنده و رگباری در راه لرستان

پیش بینی ذخیره سازی بیش از 600 هزار تن گندم در لرستان

صادرات 75 تن خوراک آبزیان از لرستان به عراق

کشف انبار لوازم خانگی 12 میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد

متحدان اسرائیل در برزخ

رفتار موذیانه همسایه شمالی زیر ذره‌بین

فرش قرمز برای اسکناس درشت؟

قیمت گوشت مرغ و گوشت گوساله امروز پنجشنبه 30 فروردین

بزرگ‌ترین ریسک اقتصاد ایران در سال 1403

پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان

پیش‌بینی کاهش رشد اقتصادی ایران

آشیانه سری

تقابل نظامی اسرائیل و ایران؛ پیامدها و راه‌حل‌ها