ندای لرستان

آخرين مطالب

از هیچ کوششی فروگذار نکرده ایم/ کاستی ها را می پذیریم / در حوزه ورزش اقدامات خوبی طی این دوره چهارساله داشتیم اجتماعي

از هیچ کوششی فروگذار نکرده ایم/ کاستی ها را می پذیریم / در حوزه ورزش اقدامات خوبی طی این دوره چهارساله داشتیم
  بزرگنمايي:

ندای لرستان -

ندای لرستان


غلامرضا نصیری گفت: به رغم کارهای خوب انجام گرفته در دوره پنجم اما کاستی هایی نیز وجود دارد که آن را می پذیریم اما از هیچ کوشش و تلاشی در خدمت رسانی به مردم در این دوره فروگذار نکرده ایم.
به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ نصیری در نشست خبری با اصحاب رسانه پلدختر با تقدیر از حضور مردم در انتخابات خرداد 1400 و همچنین سپاس از مدیریت شهری و کارکنان شهرداری و آرزوی موفقیت برای منتخبین شورای شهر در دوره ششم ،اظهار کرد: در دوره چهار ساله به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری پلدختر به طول 7 هزار متر در مناطق مختلف شهر از جمله کوی بسیجیان ، دردیا ، سازمانی ها و کوی دادگستری جدول گذاری صورت گرفته است .
او با بیان اینکه 2 هزار متر مربع پیاده رو سازی توسط شهرداری پلدختر انجام گرفته است ، افزود: 200 هزار متر مربع در چهار سال گذشته در سطح کوچه و خیابان های شهر پلدختر آسفالت و زیرسازی انجام گرفته است .
نصیری تصریح کرد : در حوزه درآمد و پرونده های کمیسیون ماده 100 نیز یک هزار و 828 پرونده در چهار سال گذشته طرح شده است که منجر به صدور رای به میزان 9 میلیارد و 800 میلیون تومان شده و از این حجم 9 میلیارد و 500 میلیون تومان وصول شده و 28 پرونده هم منجر به رای تخریب شده و در مجموع در این حوزه 97درصد وصول پرونده داشته ایم .
رئیس شورای اسلامی شهر پلدختر با اشاره به بودجه پیش بینی شده و وصولی شهرداری در چهار سال گذشته ، گفت: در سال 96 مبلغ 10 میلیارد و 500 میلیون تومان پیش بینی بودجه داشتیم که از این میزان 10 میلیارد و 600 میلیون تومان وصول شده که شامل 57 درصد جاری و 43درصد عمرانی بوده است .
او بیان کرد: بودجه پیش بینی شده در سال 97 مبلغ 13 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده که از این میزان 12 میلیارد و 636میلیون و 600 هزار تومان وصول شده که شامل 52 درصد جاری و 48 درصد عمرانی بوده است .
نصیری یادآورشد: در سال 98 هم 13 میلیارد و 500 میلیون تومان بودجه پیش بینی شده بود که از این حجم پیش بینی شده مبلغ 17 میلیارد و 300 میلیون تومان با 27 درصد رشد نسبت به بودجه ، وصول داشتیم که از این میزان 56درصد جاری و 44 درصد عمرانی بود .
رئیس شورای اسلامی شهر پلدختر با اشاره به بودجه سال 99 نیز خاطر نشان کرد : در این سال هم 14 میلیارد و 200میلیون تومان بودجه شهرداری بود که از این میزان 18 میلیارد تومان وصول شد و 25درصد رشد نسبت به بودجه را نیز در این سال شاهد بودیم که 54درصد جاری و 44 درصد عمرانی بود و در نهایت نیز در سالجاری هم 17میلیارد و 700میلیون تومان بودجه پیش بینی شده است که تا کنون 5 میلیارد آن وصول شده است .
اوبا اشاره به فعالیت های خوب شورای شهر و شهرداری در حوزه فضای سبز ،ادامه داد : در چهار سال گذشته به رغم تخریب بخش عمده ای از فضای سبز پلدختر به علت سیل فروردین سال 98 که غالب فضای سبز و تاسیسات ضلع غربی را تخریب کرد اما احداث بوستان کتاب در کوی بسیجیان و بوستان خبرنگار در کوی نیکان ، احداث پارک جانبازان در محل قدیم این پارک ، تکمیل و بهره برداری از پارک صخره ای در ورودی شمالی شهر ، پارک شهید شکارچی در جنوب میدان جهاد و خرید 3 هزار و 400 متر مربع زمین برای احداث آن ، بازسازی بخشی از پارک آزادگان در ضلع غربی ، بازسازی بلوار خیابان امام و خیابان 7 تیر به طول بیش از 3 کیلومتر و لوله کشی فضای سبز به طول تقریبی 10 کیلومتر در سطح شهر از جمله فعالیت ها در این زمینه بوده است .
نصیری عنوان کرد : ساخت پارک شقایق در ورودی جنوبی شهر پلدختر جنب باربری با جذب اعتبار 600 میلیون تومان در سال 1400 نیز شروع شده است .
او گفت: در حوزه ورزش نیز شهرداری پلدختر اقدامات خوبی در این دوره چهار ساله داشته است که از جمله آنها می توان به ساخت دو زمین چمن مصنوعی در پارک های رضوان و شاهد اشاره کرد .
رئیس شورای اسلامی شهر پلدختر گفت: تکمیل کانال کوی بسیجیان و مسکن مهر به طول هزار متر و تلشا برای جذب 2 میلیارد تومان اعتبار برای ادامه احداث آن در سال 1400 ، تکمیل و ساخت کانال کوی شهرداری به طول تقریبی 200 متر جنب پارک رضوان ، بازسازی کانال آسیب دیده از سیل در خیابان ولی عصر پلدختر ، بازسازی قسمتی از کانال خیابان شهید رضوی (آیت ) ، ادامه تکمیل کانال غرب بیمارستان به طول 600 متر ،ایمن سازی و احداث کانال خاکی شرق کوی بسیجیان به طول 600 متر ، لایروبی کانال خیابان گلستان برای اولین بار پس از 25 سال ، ساخت بخشی از کانال بسیجیان با استفاده از اعتبارات تملک دارایی ، ساماندهی فضای ورودی شهر و احداث بوستان و آبشار مصنوعی و بازسازی میادین بسیج ، رهبری و نصب المان میدان امید و اصلاح هندسی این میدان ، تعمیر و راه اندازی سیستم پایش تصویری شهر ، خرید و نصب باسکول 50 تنی برای کارخانجات ماسه شویی و آسفالت شهرداری، ساماندهی وضعیت پسماند و جمع آوری آنها با سطل های زباله و دفن بهداشتی آن در ضلع شرقی شهر و واگذاری تفکیک آنها به بخش خصوصی ، نورپردازی پل شهدای دولت و میدان امام حسین و پل شهدای 7تیر که در دست ساخت است از دیگر فعالیت های انجام گرفته بوده است .
او تصریح کرد: راه اندازی سامانه سوخت ماشین های دیزلی در شهرستان برای تهیه سوخت از دیگر اقدامات خوب بوده است زیرا پیش از این رانندگان این ماشین ها می بایستبه خرم آباد در این زمینه ایاب و ذهاب می کردند که این موضوع هم برای شهرداری درآمد زایی داشته و هم زمینه را برای سهولت کار رانندگان فراهم کرده است.
نصیری افزود: در دوران سیل شورای شهر پلدختر تعامل بسیار خوبی را با نهادهای بالا دستی و مدیران ارشد دولت در استان و کشور برقرار کرد که ماحصل این رایزنی ها و ارتباط گیری ها منجر به جذب اعتبارات و همچنین کمک های بسیار خوب دولت و شهرداری تهران در این زمینه شد .
او گفت: با رایزنی شورای اسلامی شهر پلدختر و ارتباط با شورای اسلامی شهر تهران و شورای اسلامی کشور خوشبختانه شهرداری تهران در زمینه بازسازی پای کار آمده و نیروهای شهرداری تهران از جمله گروههایی بودند که در پاکسازی شهر فعال بوده و تا پایان پاکسازی شهر پای کار بودند و پس از ان نیز از محل کمک های شهرداری تهران به سه استان سیل زده گلستان و لرستان و خوزستان 3 دستگاه کامیون به پلدختر و یک دستگاه نیز به معمولان اختصاص یافت که از این 3 کامیون یکی را برای خدمات شهری اختصاص داده و دو دستگاه دیگر را نیز با مصوبه شورای اسلامی شهر ، شهرداری به فروش رساند که ماحصل آن خرید یک کمپرسی سنگین بود و ارزش افزوده خوبی نیز نصیب شهرداری کرد .
رئیس شورای اسلامی شهر پلدختر با اشاره به صدور دو و نیم میلیارد تومان پروانه ساخت رایگان برای سیل زدگان ،تاکید کرد : در زمینه الحاق دو سایت چهار هکتاریکوی نیکان و 8 هکتاری کوی فرهنگیان نیز شهرداری همکاری کرده و همچنین سهم 20 درصدی شهرداری از الحاق محدوده های جدید شهرداری با طرح آن در شورای حل اختلاف استان و استانداری اخذ شد .
او ادامه داد: در شورای اسلامی شهر پلدختر اجازه ندادیم عواید حاصل از فروش اراضی کوی نیکان به عنوان سهم شهرداری صرف هزینه های جاری شود و تمام این عواید را صرف خرید زمین برای احداث فضای سبز کردیم .
نصیری با اشاره به نوسازی ناوگان و ماشین آلات شهرداری پلدختر در دوره پنجم نیز گفت: خرید دو دستگاه کمپرسی و یک دستگاه بیل مکانیکی و مزدای دو کابین از جمله این اقدامات بوده است .و از محل اهدای سه دستگاه کامیون هیوندای شهرداری تهران نیز یک ماشین حمل زباله به ناوگان شهرداری پلدختر اضافه شده و دو دستگاه فروخته شده دیگر هم صرف خرید کمپرسی شده است .
رئیس شورای اسلامی شهر پلدختر در خصوص مشکلا ت مسکن مهر پلدختر نیز یادآورشد : شهرداری در خصوص مسکن مهر مسئولیتی ندارد اما اعلام امادگی کردیم و در همان ابتدا پای کار بودیم ولی راه و شهرسازی پای کار نیامد و با وجود توافقی که بین شهرداری و راه و شهرسازی در خصوص ساماندهی این بلوک ها شده بود اما کار به یک پیمانکاری سپرده شده که کار را به شیوه ای کاملا بی کیفیت انجام داده است .
او گفت: کار محوطه سازی بتنی را این پیمانکار با استفاده از ملات انجام داده در حالی که هنوز چند ماهی نگذشته این ملات فرسوده شده است . رئیس شورای اسلامی شهر پلدختر اظهار کرد: وضعیتی که در مسکن مهر مشاهده می کنیم نتیجه کوتاهی و اهمال کاری راه و شهرسازی است در حالی که ما آماده بودیم کار را انجام دهیم .
نصیری با بیان اینکه در صورت همکاری اداره کل راه و شهرسازی ، شهرداری برای رفع مشکلات مسکن مهر آمادگی دارد ، تاکید کرد: فضای سیز در محوطه های مسکن مهر طراحی نشده و جداول نیز مشخص نیست و یک محوطه سازی بی کیفیت ایجاد شده که موجب نارضایتی مردم و اهالی این کوی شده است .

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/222281/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تحقق 87 درصدی تعهدات نهضت ملی مسکن در روستا‌های لرستان

تشکیل کمیته های تخصصی شورای سلامت کیش / تشکیل اولین کمیته تخصصی دندانپزشکان در راستای اجرای طرح سلامت پایدار هم زمان با روز دندانپزشک

برنامه های جشنواره «رود و ریل» در لرستان اعلام شد

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان ایوان

توزیع 62 میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان

برگزاری جشنواره فرهنگی رود و ریل در استان لرستان

ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید و مردم با مراجعه به سامانه سوت زنی

رمضی: «شب‌ آواز ایرانی» به حوزه هنری بازگشت/ رونمایی دو آلبوم در هر ماه

ارزش دلاری صادرات گمرک لرستان 154 درصد افزایش یافت

فیروزآباد رکورد دار بارندگی در فارس

استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای تحقق شعار سال

برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان

تا کنون خسارتی از آفت «زنگ زرد» در مزارع لرستان گزارش نشده است

بازداشت باند خانوادگی سرقت در زنجان

این استان ها امروز منتظر بارش باران باشند

خبری تازه از عرضه شیرخشک در داروخانه ها

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 28 فروردین 1403

پیش بینی بورل از حمله اسرائیل به ایران

کشف 7 فقره جرایم سایبری در دورود

جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه

336 هزار پروانه کسب کاغذی در لرستان الکترونیکی شد

کشف انبار لوازم‌خانگی 12 میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد

پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش

نقش گیاهان خوراکی طبیعی و دارویی در سلامت

جشنواره نان و شیرینی کیش به دلیل شرایط نامناسب جوی از 30 فروردین آغاز می شود

کشف انبار لوازم خانگی 12 میلیاردی قاچاق در خرم آباد

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعا رسیدگی کرد

تجلیل استاندار یزد از خانواده شهدای ارتش

فناوری روز دنیا در خدمت بهداشت کیشوندان/ از جدیدترین دستگاه ماموگرافی کشور در بیمارستان کیش بهره‌برداری شد

توسعه تجهیزات و ارتقای خدمات بیمارستان؛ راهبرد اصلی سازمان‌ منطقه آزاد کیش در حوزه سلامت

کاهش 14 درصدی نرخ تورم لرستان

دولت سه لایحه جدید به مجلس ارسال کرد

بالگرد اورژانس هوایی در فرودگاه خرم‌آباد مستقر شد

جشنواره رود و ریل؛ 30 فروردین در در لرستان

دیدار تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری

پنتاگون جزئیات جدیدی درباره حمله ایران فاش کرد

افزایش 270 درصدی شناسایی تغییر کاربری‌های غیرمجاز در ایام نوروزی لرستان

یک واحد غیرمجاز کشتار دام در کوهدشت پلمب شد

باران رحمت در کیش؛ شب پرتلاش نیروهای شرکت عمران، آب و خدمات برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر جزیره

تولید سالانه 25هزار تن زردآلو در باغات لرستان

حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان

این شما و این علیرضا بیرانوند جدید؛ 16 ساله از خرم آباد + عکس

استقرار بالگرد اورژانس 115 در فرودگاه خرم آباد

نخاع می‌تواند مستقل از مغز عمل کند

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «دهنوی»

توسعه کشت دانه‌های روغنی و حبوبات در لرستان

اقدامات سازمان اقتصادی کوثر منجر به خودکفایی‌های بزرگ در حوزه اقتصادی شد

صبر و ایثار خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر درس آموز است

انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

پیام نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات غرورآفرین و مهم «وعده صادق»