ندای لرستان

آخرين مطالب

تلاش مرکز ارتباطات برای ارتقا پست مدیران روابط عمومی شهرداری تهران

تلاش مرکز ارتباطات برای ارتقا پست مدیران روابط عمومی
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - شهر: شهرداری تهران برای انجام وظایف خدماتی خود نیارمند وضعیت اقتصادی خوب بود، تا به نحو احسن به وظایف و تعهدات عمل کند، تحریم‌ها و مسائل دیگر در روند شهرداری تهران اثر داشت؛ اما تلاس کردیم که همه چیز به بهترین شکل انجام شود.

به گزارش خبرنگار شهر، سمیه عالمی پسند، سرپرست معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، امروز- سه شنبه 12 مرداد 1400- در جلسه شورای مدیران روابط عمومی شهرداری تهران ( دورنگاه ارتباطات ) گفت: امروز شاهد این مراسم هستیم، این مراسم به رسم همیشه باید ماهی یکبار برگزار شود که متاسفاته در یک سال اخیر با توجه به شرایط کشور نتوانستیم این گرد همایی ها را برگزار کنیم و امروز وظیفه خود دانستیم که این مراسم با رعایت پروتکل‌ها برگزرار شود.
او ادامه داد: در طول یک سال گذشته و 4سال مدیریت شهری وظایف و تعهداتی وجود داشت که می خواستیم برتعهدات پایبند باشیم. وضعیت این روزهای کشور خیلی مناسب نبود و نیست. شهرداری تهران برای انجام وظایف خدماتی خود نیارمند وضعیت اقتصادی خوب بود، تا به نحو احسن به وظایف و تعهدات عمل کند، تحریم‌ها و مسائل دیگر در روند شهرداری تهران اثر داشت؛ اما تلاس کردیم که همه چیز به بهترین شکل انجام شود.
عالمی‌پسند بیان کرد: در این دوره شهرداری تهران وظیفه صیانت از روابط عمومی‌ها را برعهده داشت. از نخستین گام‌های ما این بود که وضعیت چالش‌های حاکم بر روابط عمومی‌ها را بررسی کنیم تا اقدامات لازم انجام شود.
او با توضیح اینکه برای تصدی پست‌های شهرداری جلسات متعدد برگزار شد، افزود: انجام همه این کارها با همکاری همه حوزه‌های مرتبط به شهرداری میسر بود که نشد موافقت معاونت‌های شهرداری را جلب کنیم و این کار میسر نشد.
سرپرست معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: یکی از بحث‌هایی که در مرکز ارتباطات مطرح شد بحث پست انتصابی مدیران روابط عمومی بود که ریاست مرکز ارتباطات هشت ماه تلاش کرد که این اتفاق به درستی انجام شود. مرکز ارتباطات در تلاش بود پست مدیران را ارتقا دهد، این اتفاق اما باوجود فشارهای تحمیلی و با تلاش مرکز ارتباطات شهرداری انجام شد.
عالمی پسند ادامه داد: بحث ارزیابی عملکرد مناطق در این دوره خیلی مورد توجه بود. نمرات کسب شده در روابط عمومی هر منطقه در کارنامه شهردار منطقه ثبت شده و مورد ارزیابی واقع شد.
او با بیان اینکه در این دوره ارزیابی عملکرد معاونتها، سازمان‌ها و شرکت و ادارات کل انجام شد، توضیح داد: به عنوان مثال در معاونت خدمات شهری با وطایف بسیار و نیروی انسانی و.... مشخص کردن الگوی این معاونت سخت بود.
به گفته عالمی پسند؛ کسانی که به عنوان نماینده در جلسات برای تعیین شاخص‌ها و مدل ها حضور داشتند سختی کار را دیدند. برای این که مرکز متولی صیانت از روابط عمومی‌هاست، گزارش ها را دریافت می کرد تا بررسی‌ها دقیق انجام شود.
سرپرست معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، توضیح داد: با برگزاری جشنواره مدیران برتر ارتباطی در این دوره، میان مدیران ارشد شهرداری رقابت برای زمینه‌های ارتباطی ایجاد شد. از هشت ماه قبل به آنان اعلام شد که هشت ماه بعد در چه زمینه‌هایی ارزیابی خواهند شد. مثلا باید یادداشت و مقاله بنویسند و برای این کار از مدیران روابط عمومی کمک بگیرند که نشان دهنده نقش مهم مدیران روابط عمومی است.
او ادامه داد: نخستین دوره جشنواره که برگزار شد یک محک بود برای برگزاری دوره دوم‌ جشنواره و به دنبال آن ارزیابی عملکرد معاونت ها و ادارات و ... انجام و سرانجام نتایج در جشنواره مدیران برتر ارتباطی اعلام شد.
به گفته عالمی پسند؛ برنامه‌های شهرداری تهران با توجه به شرایط ویرس کرونا در کشور با سختی برگزار می شود؛ چرا که وضعیت کشور سبب شد برنامه‌ها یا لغو شود و یا با تاخیر برگزار شود.
او ادامه داد: در اینجا تبریک می گویم به مدیرانی که رتبه های برتر را در جشنواره مدیران برتر ارتباطی کسب کردند و مهم است که در سالهای بعد نیز این جشنواره برگزار شود.
سرپرست معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران عنوان کرد: از آقای محمدی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران بابت حفظ سلامت اقتصادی در مسائل مالی و عملکرد ها تشکر می کنم.
محسن محمدیان، مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو، هم در این نشست، با بیان اینکه در شرکت بهره‌برداری مترو سعی شد خود را از بدنه شهرداری تهران جدا ندانیم، گفت: حلقه ارتباطی میان مدیران و شهروندان و کارمندان ایجاد شد و تجربه این سال ها در حوزه روابط عمومی نشان می‌دهد، یکی از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی، نزدیک کردن اذهان عمومی به سازمان‌ها و شرکت‌هایی است که در آن کار می‌کنند.
به گفته او؛ در دهه 80، ممکن بود رخدادی در مترو ایجاد شود اما کسی از آن مطلع نشود؛ حالا اما با گسترده شدن وسایل ارتباطی و فضای مجازی کوچکترین اتفاق در ایستگاه‌های مترو منتشر می‌شود.
زهره محمدبیگی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 15، هم در جلسه شورای مدیران روابط عمومی شهرداری تهران ( دورنگاه ارتباطات ) گفت: این دورنگاه برگ پایانی خدمت ما در مدیرت شهری پنجم است‌. 
او ادامه داد: در این دوره از تلاش همه مدیران و آقای محمدی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و معاونین شهرداری و شرکت پیام رسا تشکر می کنم. در این دوره به کارشناسان روابط عمومی، توجه شد که این خیلی مهم بود، ما همه به دنبال هدف های آرمانی هستیم. تا شهری خوب داشته باشیم.

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/222621/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

یورونیوز: پهپاد‌های مهاجم به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند

یورو رکورد زد

رئیس بانک مرکزی دولت روحانی دست به قلم شد؛ توصیه به تیم اقتصادی رئیسی

خریداران و فروشندگان مسکن بخوانند

31 پروژه تحقیقاتی در مرکز پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد در حال اجرا است

فعالیت 536کانون فرهنگی هنری در لرستان

احداث 216 مدرسه در مناطق محروم لرستان

ضبط و معدوم‌سازی 700 کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان

تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان

راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان

آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان

بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان

جریمه 3 میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

آغاز همایش ملی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور

ماجرای تجاوز 4 پسر جوان به دو دختر نوجوان

ضارب دختران دانش‌ آموز در آمل دستگیر شد

یک خبر خوب و خوشحال‌ کننده برای سربازان

سرمقاله شرق/ چگونه عرف قانون را می‌بلعد

سرمقاله اعتماد/ در جست‌وجوی تقویت اعتماد و امید

سرمقاله ایران/ سفر به سریلانکا زیر سایه سیاست تعامل همه‌جانبه

سرمقاله دنیای اقتصاد/ توصیه خیرخواهانه

سرمقاله جهان صنعت/ ضرورت جلب رضایت مردم

سرمقاله جوان/ در هوای مهاجرت 70 میلیون ایرانی!

سرمقاله اطلاعات/ اهمیت سفر رئیسی به پاکستان

سرمقاله آرمان ملّی/ مشروعیت مردمی قانون

هشت هزار و 413 تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد

راه‌اندازی قرارگاه‌های جهادی در مناطق حاشیه‌ای لرستان

نشست ستاد استانی کنگره ملی شهدای غریب در گلستان برگزارشد

جانباز سرافراز «علی طحان سفلی» به خیل همرزمان شهیدش پیوست

سرمقاله خراسان/ خطر دوقطبی شدن در موضوع تعطیلات

سرمقاله کیهان/ ابعادی از ظهور قدرت ایران در عملیات «وعده صادق»

سقف تراکنش‌های بانکی تغییر کرد

بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان

کوچ بهاره بیش از 11 هزار خانوار عشایری به مناطق ییلاقی لرستان

برنامه عملیاتی برای تسریع در امر خدمت رسانی بهتر به جامعه ایثارگری طراحی شده است

دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر

دیدار معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با نماینده ولی فقیه و استاندار البرز

استان البرز شهدای بزرگی را تقدیم نظام کرده است

رسیدگی به درخواست 41 متقاضی توسط سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی

قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی  بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از جانباران قطع نخاعی دیدار کرد

مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده پنج ساله

کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه

جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی

لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات

لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات

آخرین تصمیم دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست