ندای لرستان
ارتقای 10 رتبه‌ای پست لرستان در ارزیابی ارائه خدمات
چهارشنبه 3 دي 1399 - 07:06:27
ندای لرستان - خرم‌آباد - مدیرکل پست لرستان گفت: این اداره‌کل در ارزیابی ارائه خدمات کمی و کیفی هشت ماهه امسال با 10 رتبه ارتقا به جایگاه چهارم استان‌های کشور رسیده است.

"محمدرضا ناظری" روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ، برقراری تعادل بین درآمد و هزینه در 2 بخش خصوصی و دولتی را از شاخص های کمی این ارزیابی عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین رضایتمندی مشتریان، سرعت ارائه خدمات پستی و در دسترس بودن این خدمات از مولفه های کیفی این ارزیابی بوده است.
وی با اشاره به شیوع کرونا در کشور ادامه داد: باوجود تعطیلی و نیمه کار بودن برخی دستگاه های اجرایی در این مدت اما خدمت در این اداره کل افزایش یافت و کارکنان بخش های مختلف آن برای جلب رضایتمندی مشتریان در این مدت با کشیک های کاری اضافه فعال بوده اند.
ناظریان تصریح کرد: سفارش های مردم در حوزه امانات و پستی بیش از 95 درصد افزایش یافته است که به دلیل شیوع کرونا و رونق خریدهای اینترنتی، بسیاری از مرسوله ها حجیم هستند که این امر به تعداد نیرو، امکانات خودرویی و فضای فیزیکی بیشتری نیاز دارد.
وی گفت: با این وجود خدمات به مشتریان بدون وقفه انجام و طی هشت ماهه امسال حدود 2 میلیون و 900 هزار ترافیک شامل مرسولات پاکتی و کالایی توسط پست لرستان جابجا شده است.
مدیرکل پست لرستان افزود: با توجه به افزایش بی سابقه حجم کار و مرسولات پستی، فضای بیشتری نیاز است که از مسوولان استان تقاضا می شود این مهم را برای ارائه خدمت بیشتر و مطلوب تر به مردم مدنظر قرار دهند.
برچسب‌ها
ویروس کرونا شرکت ملی پست ایران اختصاصی ایرنا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان

http://www.Lor-Online.ir/fa/News/181996/ارتقای-10-رتبه‌ای-پست-لرستان-در-ارزیابی-ارائه-خدمات
بستن   چاپ